A Gamespoton megjelent cikkben idézik Jensen Huangot, az Nvidia CEO-ját, aki az AI használata mellett kardoskodik. Mint mondja manapság már nem lehet a játékipari fejlesztéseket elképzelni a Mesterséges Intelligencia segítsége nélkül. Az elnök megosztotta, hogy a cégnél nincs olyan fejlesztő, aki nem használna kódgeneráló programot, ezzel téve hatékonyabbá a munkáját. Azt jósolja, hogy az így létrejövő digitális mérnökök hamarosan elterjedtek lesznek az iparágban. Hasonlóan fontos szerepel hárul az AI-ra képgenerálás során is. "Nem tudunk számítógépes grafikát készíteni az AI nélkül ... egy pixelt megalkotunk, közben 32 másikat következtet a logika, így lehet fotó realisztikus az eredmény, elképesztő a teljesítmény...egy pixel megalkotása drága, de abból 32t "levezetni" már olcsónak tekinthető " -idézi Huangot az internetes portál.
Erre épül a cég AI-alapú DLSS (Deep Learning Super Sampling) technikája, ami azzal ér el jobb teljesítményt, hogy extra képkockát generál (olcsón), hasonlóan a PS5 Pro-ban használt PSSR felskálázáshoz. Az Nvidia vezetője arról is beszélt, hogy az általuk kínált AI megoldások egyre szélesebb körben segíthetnek, többek között önvezető autók, gyógyszerkutatás, digitális biológia területén.
Megtehetted volna!
Most mindmeghalunk miattad!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.