7 napos munkahetek várnak a Star Citizen fejlesztőire

  • Írta: szlav
  • 4 órája
  • Gyászhír
Link másolása
Ezt nevezzük crunch-nak! Kötelező 7 napos munkahetet vezetett be a Cloud Imperium Games a fejlesztőinek a Citizencon előtti párhetes hajrában, pedig a Star Citizen teljes megjelenése továbbra sincs kilátásban.

Október 19-én bizonyára nagy durranásokkal készül a Cloud Imperium az éves Citizenconra, hiszen a stúdió olyan kőkemény kötelező crunch-ra kényszeríti a dolgozóit, amihez hasonlóval nem sűrűn találkozunk. Az Insider Gaming értesüléseiből kiderült, hogy a fejlesztők a minap kaptak egy belsős emailt a vezetőségtől, amelyben egészen az esemény napjáig arra kérik a dolgozókat, hogy alaposan pörgessék fel az erőfeszítéseiket, ha esik, ha fúj, ha hétköznap van, ha nem. Ez többek közt azt jelenti, hogy a következő két hétvégére minden olyan alkalmazottnak kötelező munkanapokat írtak ki, akik munkája valamilyen formában kapcsolódik a Citizenconon bemutatásra kerülő termékekhez.

Ez a gyakorlatban azzal kezdődik, hogy a pénteki napok (október 4. és 11.), amelyek eddig home office napok voltak, teljes irodai napok lesznek. A szombati napok (október 5., 12.) szintén teljes irodai munkanapok lesznek, de legalább a dolgozók számíthatnak a cég által biztosított reggelire és ebédre. A vasárnapokon (október 6-án és 13-án) szintén teljes munkanapra készülhetnek a dolgozók, és habár itt már elfogadott lesz a home office, mindenkit erősen biztatnak arra, hogy ehelyett jelenjen meg személyesen a munkahelyén. Végtére is, reggeli és ebéd is vár majd rájuk! Cserébe október 21-ét, egy hétfői napot mindenki megkapja szabadnapként.

Némi öröm lehetne az ürömben, hogy a hétvégi napokat a dolgozók később beválthatják majd fizetett szabadnapokra, ám egy korábbi email ezzel kapcsolatban is rávilágít egy durva csavarra. Az Insider Gaming információi szerint ugyanis ezeket a szabadnapokat csak azután érvényesíthetik az alkalmazottak, miután a Star Citizen egyjátékos sztorikampánya, a Squadron 42 hivatalosan megjelenik - azt pedig tudjuk, hogy a Cloud Imperium nem éppen az ilyesmiben erős. A gyakorlatban tehát egészen a játék megjelenéséig a vállalatnál kell maradniuk az alkalmazottaknak, máskülönben elveszítik az extra munkanapokért járó kárpótló kompenzációt.

1.
1.
Extol
Sajnos az ilyen projekteknél ez előfordul.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...