Frissítve: AI Limit - gameplay bemutató

  • Írta: Luchiano
  • 2024. október 11.
  • Hír
Link másolása
Egy újabb kínai játék, amely nagyon szép megvalósítást tudhat magáénak, vajon a játékmenet is fel tud nőni a grafikához? Lehet, hogy ez lesz az új Black Myth: Wukong?

Már rég nem adott jelet magáról az AI Limit, pedig már több, mint 5 éve készül, ezúttal egy gameplay videóval igyekszik emlékeztetni a játékosokat, hogy készülőben van a soulslike játék.

A mostanában megjelent vagy készülőben lévő Kínában fejlesztett játékok igencsak látványosra sikerülnek, gondoljunk csak a Black Myth-re és ezt a sort úgy tűnik a Sense Games alkotása se fogja megtörni. A most megosztott videóban 19 percig nézhetjük, ahogy a főszereplő Blader példány a földalatti csatornákban halad előre.

Persze nem minden a látvány, a souslike játékoknál kimondottan fontos, hogy a harc izgalmas élményt nyújtson, kellően változatos és minél folyékonyabb legyen. A játék adatlapja alapján számos fegyverrel vehetjük majd fel a harcot, amiknek mind lesz speciális képessége, ezek mellett varázslatokkal is operálhatunk a poszt-apokaliptikus világban.

Az AI Limit fejlesztői még idei megjelenéssel számolnak, és a tervek szerint PC-re és PlayStation 5-re érkezik. 

Update! időközben lekerült az IGN oldaláról a videó, remélhetőleg gyorsan pótolják. Addig is egy korábbi szintén gameplay videó került beillesztésre.

5.
5.
delphijos
#4: 1. Én nem is azt mondtam hogy a trailer alapján kell a játék többi részét megítélni, csak azt hogy nem igaz az hogy az emberek ne panaszkodnának ha nem kiemelkedő a grafika

2. Igen, vannak olyan címek amiknek van ilyen státusza, de ez is inkább a keleti játékokra igaz, vagy indie címekre amikkel toleránsabbak az emberek. Egy GEARS, HALO játéknál biztos nem lenne ilyen ( mondjuk egy GOW-nál sem )
4.
4.
#3: Egy trailer-en mást nem is nagyon lehet kommentelni, nem látod milyen az irányítás, mennyire áll össze a történet, mennyire bugos stb.

Like a Dragon széria is kb. PS3 szintű grafika, mégis elég népszerű ahhoz, hogy megérje 2 évente kiadni egy játékot, közte 1-1 kisebb mellékszállal/remaster/remake-kel.
3.
3.
delphijos
Persze ez nem nektek kritika, csak ilyesmire gondoltam amikor reagáltam az Ubisoft-os cikk alatt Meröknál kommentjére ami ez volt:

"Egy jó játékhoz nem kell agyon Raytracingelni valamit meg 8K Csak legyen Szórakozható ötletes"

Pont erre gondoltam. Sokan mondják hogy "nem a menő grafika a lényeg", de aztán valahogy mindíg kijön hogy lehet hogy a game amúgy f@sza, de "ps3 szintű elavult grafika, sz@r játék"... és hogyhogy nincs hetente UE 5 demo grafikás játék. Persze olcsón, mert drágák a játékok...
2.
2.
DragonBleacPiece
a 2019-es code vein is már elavult volt minden tekintetben de legalább ott jó nagy didik voltak a vámpír waifuknak
1.
1.
aNeRo
Nem tudom h ebben mi a szép, max a karakterek. Az ilyen környezet már 10 éve is elavult volt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...