Már rég nem adott jelet magáról az AI Limit, pedig már több, mint 5 éve készül, ezúttal egy gameplay videóval igyekszik emlékeztetni a játékosokat, hogy készülőben van a soulslike játék.
A mostanában megjelent vagy készülőben lévő Kínában fejlesztett játékok igencsak látványosra sikerülnek, gondoljunk csak a Black Myth-re és ezt a sort úgy tűnik a Sense Games alkotása se fogja megtörni. A most megosztott videóban 19 percig nézhetjük, ahogy a főszereplő Blader példány a földalatti csatornákban halad előre.
Persze nem minden a látvány, a souslike játékoknál kimondottan fontos, hogy a harc izgalmas élményt nyújtson, kellően változatos és minél folyékonyabb legyen. A játék adatlapja alapján számos fegyverrel vehetjük majd fel a harcot, amiknek mind lesz speciális képessége, ezek mellett varázslatokkal is operálhatunk a poszt-apokaliptikus világban.
Az AI Limit fejlesztői még idei megjelenéssel számolnak, és a tervek szerint PC-re és PlayStation 5-re érkezik.
Update! időközben lekerült az IGN oldaláról a videó, remélhetőleg gyorsan pótolják. Addig is egy korábbi szintén gameplay videó került beillesztésre.
2. Igen, vannak olyan címek amiknek van ilyen státusza, de ez is inkább a keleti játékokra igaz, vagy indie címekre amikkel toleránsabbak az emberek. Egy GEARS, HALO játéknál biztos nem lenne ilyen ( mondjuk egy GOW-nál sem )
Like a Dragon széria is kb. PS3 szintű grafika, mégis elég népszerű ahhoz, hogy megérje 2 évente kiadni egy játékot, közte 1-1 kisebb mellékszállal/remaster/remake-kel.
"Egy jó játékhoz nem kell agyon Raytracingelni valamit meg 8K Csak legyen Szórakozható ötletes"
Pont erre gondoltam. Sokan mondják hogy "nem a menő grafika a lényeg", de aztán valahogy mindíg kijön hogy lehet hogy a game amúgy f@sza, de "ps3 szintű elavult grafika, sz@r játék"... és hogyhogy nincs hetente UE 5 demo grafikás játék. Persze olcsón, mert drágák a játékok...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.