A The Game Awards tömérdek bejelentése között szerepelt egy, amire ugyan számítottunk, mégsem sejtettük, hogy érkezik. Az idén februárban PlayStation 5 exkluzívként megjelent Final Fantasy VII Rebirth kevesebb mint egy év után PC-re is érkezik, természetesen a platform nyújtotta számos vizuális és beállítási lehetőséggel együtt. A fejlesztők még arra is törekednek, hogy a Rebirth elfusson a Steam Decken, ám egyelőre nem tudni, hogy ez összejön-e nekik.
Azonban a PC-s megjelenések egyik velejárója a modok, amelyek az esetek döntő többségében garantálják, hogy egy játék évekkel, vagy akár évtizedekkel a megjelenése után is frissnek hasson, tudjon valami újat nyújtani és több száz vagy ezer órányi szórakozást jelentsen a rajongóknak. Persze, vannak olyan modok is, amelyek nem ilyen fennkölt és magasztos célt szolgálnak, a játék rendezője, Naoki Hamaguchi pedig kifejezetten arra kéri a PC-s játékosokat, hogy ne telepítsenek ilyen tartalmakat a játékhoz.
Valószínűleg a rendező kérése inkább felhívás lesz keringőre, hisz a modderek alaposan kezelésbe vették a Final Fantasy VII Remake-et és a Final Fantasy XVI-ot is. A Final Fantasy VII Rebirth 2025. január 23-án jelenik meg PC-re, de ha február 5-e előtt megrendeljük a játékot, 30% kedvezményt kapunk az árából.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.