Amikor a Wuchang: Fallen Feathers 2021-ben bemutatkozott, a látvány tekintve nem nagyon tűnt ki a mezőnyből. Az újabb felvétele már sokkal simább animációkkal és élénkebb helyszínekkel rendelkeznek, ami nem véletlen. Az alábbi fejlesztői naplóban a játék rendezője, Xia Siyuan elárulta, hogy a munkálatok során motorváltáson esett át a cím.
Most már az Unreal Engine 4 helyett az ötödik iteráción fut a soulslike, ami valósághűbb bevilágítást és fizikalapú hatásokat tesz lehetővé. Siyuan dicsérte a robusztusabb keretrendszert, és elárulta, hogy szkennelt modelleket hasznának, ami még tovább növeli a realisztikus kinézetet, ugyanakkor kiemeli a játék "kulturális lényegét".
Ami pedig a számokat illeti, az akció-RPG-ben 25 egyedi fegyver kapott helyett, melyek 5 fegyvertípusba sorolhatóak. Ezek mindegyike különböző harci stílusokkal és technikákkal rendelkezik. A játékosok egy fő és egy másodlagos fegyvert hordhatnak maguknál - a váltás közöttük zökkenőmentes, a kombókat akár láncba is fűzhetjük.
Ezenkívül 40 különféle varázslatot vethetünk be, melyek közül négyet bármikor felszerelhetünk. Ha a fegyverek helyett inkább a mágiát erőltetnénk, az is lehetséges. Minden varázslatotés képességet kipróbálhatunk a szentélyekben további költségek nélkül.
A Wuchang: Fallen Feathers még idén érkezik PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re, már az első napon az Xbox Game Pass-be is bekerül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.