A Returnal elsöprő sikere után egyáltalán nem meglepő, hogy a Housemarque brigádja valami igazán hasonlóba fogott. A Saros egy roguelite akciójáték lesz egy olyan folyamatosan változó, titokzatos távoli bolygón, ahol a halál sem állhat az utunkba. Főszereplőnk, Arjun Devraj (Ruhul Kohli) egy Soltari Enforcer, akit a Carcosa elveszett kolóniáját árnyba borító titokzatos napfogyatkozás ejtett rabul.
A Housemarque védjegyévé vált "gameplay first" megközelítés a Saros fejlesztésekor is elsőszámú célpont volt, vagyis csakúgy mint a Returnal esetében, itt is számíthatunk a rendkívül fluid, pörgős harcendszerre és mozgásra. A Saros azonban némileg változtat a Returnal kifejezetten hardcore formuláján: a fejlesztők elmondása szerint itt jóval nagyobb szerepet játszik majd az újabb és újabb próbálkozásokon átívelő fejlődés rendszere, Arjun Devraj sokkal több permanens upgrade-et vihet majd magával a halálai és a történet kibontakozása során.
A PlayStation 5-re és PlayStation 5 Próra készülő Saros valamikor 2026-ban kerül a boltok polcaira. Addig is, kíváncsian várjuk az újabb látnivalókat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.