Remekül skálázható lesz az InZOI grafikája - íme, a gépigény

  • Írta: zoenn
  • 4 órája
  • Gépigény
Link másolása
Nagy a nyüzsgés a Krafton közelgő The Sims-kihívója körül. Az InZOI nem csupán bitang jól néz ki, a rendszerkövetelmények alapján a szerényebb teljesítményű PC-k tulajdonosainak sem kell lemondaniuk az életszimulátorról.

Nem mindennap jelenik meg új versenyző egy olyan műfajban, ami kétségtelenül a The Sims monopóliumának számít. Az InZOI azonban megpróbálkozik a lehetetlennel és a látnivalók alapján nem is teljesít rosszul. A Krafton röviddel az Early Access-start előtt közzétette a játék rendszerkövetelményeit, illetve egy videót is, amely három különböző grafikai beállítást (Low, Medium, High) mutat be.

Az InZOI egyébiránt egy teljes közösségi szimuláció lesz, minden karakter szabad akaratából cselekszik benne. A fejlesztők olyan eszközöket adnak a játékosok kezébe, amikkel a világ bármely aspektusát megváltoztathatják, így egyedi történeteket és élményeket hozva létre - a hétköznapi munkák és mély kapcsolatokra épülő interakciókon keresztül. Ahogy az látható, az InZOI erősen támaszkodik a testreszabásra, a karakterek rendkívül részletesen, ahogy a házak kidolgozása is.

Az Unreal Engine 5-nek hála, a The Simshez képest fotorealisztikusabb látvánnyal lesz dolgunk, aminek ára van, nem is fut el olyan konfigokon, mint a riválisa. Szerencsére a grafikus beállítások is jól skálázhatóak, meg fogjuk találni az egyensúly a sebesség és a külcsín között.

Az InZOI március 28-án indul korai hozzáférésben a Steamen, de a stúdió utána is dolgozni fog az optimalizáción és a gépigény csökkentésén.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...