A Nintendo elmagyarázta, hogy hogyan működik a visszafelé kompatibilitás a Switch 2-n
- Írta: Amda
- 3 napja
A Nintendo Switch 2-t vezető fejlesztőcsapat szerint, a közelgő konzol nem kizárólag a hardware-en keresztül lesz kompatibilis a Switch játékokkal. A Switch 2 a legtöbb előző generációs játékot egy új megoldással futtatja, amely ötvözi a hardver alapú kompatibilitást a szoftveremulációval, ami azt jelenti, hogy a Switch játékait valós idejű megoldással alakítja Switch 2 minőségűre.
Míg a korábbi Nintendo-konzolok, például a 3DS és a Wii U visszamenőleges kompatibilitása hardver szinten folyik, a Switch 2 másképp fogja ezt véghez vinni. A Nintendo Kérdezd a fejlesztőt 16. kiadásában Tetsuya Sasaki, Kouichi Kawamoto és Takuhiro Dohta fejlesztők egész pontosan elmagyarázzák, miről is van szó.
Míg bizonyos Switch-játékok, mint például a Kirby and the Forgotten Land, új tartalmakat fognak kapni a Switch 2 verzióra való frissítésen keresztül - amiért persze a zsebünkbe kell majd nyúlnunk - addig lesznek olyan Switch-játékok, amik pusztán a hardware erőkülönbség miatt jobban fognak teljesíteni az új konzolon. Dohta elmondta, hogy ahhoz, hogy a Switch 2 software szinten emulálja az elődjét, teljes gőzzel kell dolgozzon, így hamar lemeríti az akkumulátorát. Sasaki ugyanakkor hozzátette, hogy az új kevert megoldás valós időben alakítja át a játékokat a Switch 2 számára olvashatóvá.
Lesznek játékok, mint például a Pokemon Scarlet and Violet, amik ingyenes Switch 2 frissítést fognak kapni, hogy kiiktassák a potenciális hibákat, illetve teljesítménybeli javításokat hajtsanak rajta végre. Kawamoto azt is elmondta, hogy nem minden Switch játék lesz a Switch 2 megjelenése napján visszamenőlegesen kompatibilis. Sasaki pedig elmagyarázta, hogy több mint tízezer játékot kell kompatibilitás tekintetében átnézniük.
Biztosítsd be a saját Nintendo Switch 2-det – rendeld elő már most a Konzolvilágnál!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.