Amellett, hogy visszatér a sztorimód, illetve tovább fejlődik a karrierközpontú MyTeam mód, ahol már két pilótát is menedzselnünk kell egy helyett, ami logikus egy csapatfőnöktől. A legújabb videó nem csak grafikai finomításokról szól, kezdve autónk testreszabási lehetőségeivel - még a legutolsó matricát is kézzel helyezhetjük fel rá, festéseket pedig mi magunk is készíthetünk. Ezen túlmenően szó esik az F1 Worldről, beleértve az Invitational módot és a Driver of the Day-rendszert is.
Az F1 25 pályáiért a frissített LiDAR szkennelési technológia felel, mindezt az EGO Engine-nel keverik, így számos pálya eddiginél sokkal részletesebben jelenik meg, több millió adatpontot különböztet meg a program, még adott helyszínre jellemző növényfajták is jelen lesznek, de minden egyes bukkanót és árnyékot is pontosan feltérképeztek.
Több pályán visszafelé is versenyezhetünk a móka kedvéért a Grand Prix, Time Trial és Multiplayer módokban, de ezek az elrendezések a Career mód második évadához is hozzáadhatók.
Végre rendesen rágyúrtak a PC-s verzióra is: a játék támogatja a Path Tracinget és a DLSS 4-et is. Ami pedig a hangzást illeti, a pilóták és a mérnökök között új rádiócsevegések tűnnek fel, a Driver Career és a MyTeam módban a boxutcai átvezetők is kibővültek, ahogyan a pódiumos jelenetek is. Vége a faarcú karaktereknek, az NVIDIA Audio2Face sokkal részletesebb arcanimációkat ígér.
Az F1 25 május 30-án gördül be PC-n, Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.