Mi – Amikor arra az elhatározásra jutottak hogy, új PC-s MOH kiegészítőt készítenek, miért döntöttek úgy hogy mindezt az EA berkein belül teszik?
Matt Powers – Az EALA közös munkával hozta létre az Allied Assault-ot és a Spearhead kiegészítőt. Közvetlenül a Spearhead befejezése után az összevont csapat elkezdte a Pacific Assault fejlesztését. A tervünk egy része a Pacific Assaulttal az volt, hogy a belső csapatunk segítségével egy új szintre emeljük a grafikus motort. A csapat az EALA-nál nagyon tehetséges és lelkes. A játék belső fejlesztésével jobban tudtuk felügyelni a végtermék minőségét.
Mi – Mik voltak a fő célok a Pacific Assault készítésénél?
MP – Az elsődleges cél, hogy egy az Allied Assault-hoz méltó utódot hozzunk létre. Az Allied Asssault egy új mérföldkő volt a játékok történelmében és minőségi mércét állított melyet a konkurencia, azóta is próbál túlszárnyalni. A tervünk a Pacific Assaultal az volt hogy ezt a lécet még néhány fokkal feljebb emeljük. A Medal of Honor kulcsmotívumai mindig is a fejlesztési céljaink középpontját képezték, úgy mint a történelmi pontosság, a gazdag/élő környezet, a mély történetvonal és karakter tervezés, és a lebilincselő játékmenet. Ezen felül a MOHPA-val, még jobban fókuszálunk az új MI rendszerre, az egység irányításokra, a még nagyobb multis játékélményre és természetesen a világ még jobb fizikájára.
Mi – Mit tud elmondani a történetről?
MP – A Pacific Assault a Második Világháborúban a Csendes-óceáni Szintér hadműveleteit foglalja magába. A játékban, az Egyesült Államok katonáinak a Japánokkal történő konfliktus első két évét követhetjük figyelemmel. A történet a megszemélyesítendő karakter Tommy Conlin és bajtársai életútját követi nyomon, a Pearl Harbour-i támadástól, a Tarawa Szigeteki rajtaütésig.
Mi – Mind a Pacific Assault és mind a Rising Sun osztozik a Pearl Harbour-i támadás történetével. Mennyivel lesz különbözőbb a Pacific Assault nézőpontja a konzol kiadáshoz képest?
MP – A Pearl Harbour-beli játékmenet más lesz, mint a Rising Sun-é volt. A kozolos fejlesztésen és a PC-s Medal of Honor sorozaton külön-külön csapat dolgozik, így ezek külön projectek is egyben. Úgy gondoljuk ez nagyon fontos dolog, hogy a PC-re és a konzolra csakis minőségi termékek kerüljenek.
Mi – Milyen más helyek és beállítások lesznek még elérhetők a Pacific Assault-ban?
MP – A Pacific Assault a Csendes-óceáni háború első néhány évét foglalja magába. Most nem akarom elárulni az összes fellelhető helyszínt, de biztosan benne lesznek a Csendes-óceáni hadszíntér hadműveleteinek legfontosabb kulcspillanatai. A harcot Pearl Harbour-nál kezdjük, és először a Henderson Airfield-ért fogunk küzdeni Guadalcanal-nál. És utána még ott van a Tarawa Szigeteki rajtaütés, amely az egyik legnehezebb csatája a háborúnak.
Mi – Milyen típusú küldetéseket kell majd teljesíteni a játékosoknak?
MP – A missziók lehetnek a Japán védelmi vonalak támadása, a Szövetségesek által irányított szigetek védelme, pilóták megmentése stb. Utánajártunk a Csendes-óceán legnagyobb csatáinak és bele is építettük a Pacific Assault-ba.
Mi – Milyen új tárgyak és fegyverek lesznek még használhatók a játékban?
MP – A Pacific Assault miatt utána jártunk az összes korabeli Szövetséges és Japán fegyvernek és kiválogattuk a legjobbakat. A Japán fegyverek újak a Medal of Honor sorozatban, mint például: a Arisaka Rifle, a 44-es modellű Cavalry Carbine Rifle, vagy a 100-as típusú Submachine Gun stb. Az Egyesült Államok fegyverei pedig: a Springfield A5 Sniper Rifle, a Reising Model 55 SMG, és a 11-es modellű Remington Semi-Automatic Riot Gun stb.
Mi – Mennyire lett „feltuningolva” az ellenség AI-ja az Allied Assault-hoz képest?
MP - Teljesen újradolgoztuk a Pacific Assault miatt. Sikerült egy dinamikus AI rendszert létrehoznunk, ahol a csapatunk és az ellenség a harctérnek megfelelően vált taktikát. Már nem kellett skriptelést sem alkalmaznunk sem, így a játék sokszori újrajátszás után is lehet teljesen más.
Mi – Milyen egyéb egyedi játékelem került még a játékba?
MP – Néhány a sok újítás közül például az új MI rendszer, az újra szerkesztett Havok fizikai motor beépítése, egy interaktív hang/párbeszéd rendszer, fegyvertársak és csapatorientált játékmenet, a Corpsman (gyógyító) bevezetése stb.
Mi – Az EALA a Pacific Assault számára egy saját motort használt. Mik a legfontosabb tulajdonságai?
MP – A grafikus motor teljesen ki lett cserélve a MOHPA miatt. Az egész Direct3D 9 körüli rendszerre lett tervezve és támogatni fogja a legutóbbi a hardware shader technológiákat is a minél szebb megjelenítés érdekében. Egy másik újítás hogy a motor képes lesz extensive post processing effektusok megjelenítésére, így még jobban fogjuk majd tudni befolyásolni a környezetünket. Ez engedi, hogy a tervezők olyan képi hatásokat tudnak majd lekódolni, mint pl. a Verge of Death (tm).
Mi – Hol áll most jelenleg a játékfejlesztés és várhatóan mikor kerül majd a boltokba?
MP – A csapat, jelen pillanatban is keményen dolgozik, hogy minél előbb befejezzék a játékot. Úgy tervezzük, hogy még idén ősszel a boltokba kerül.
Mi – Végül van még valami, amit érdemesnek talál megemlíteni a Medal of Honor: Pacific Assault-ról?
MP- Nagyon izgatott vagyok a MOHPA fejlesztésével kapcsolatban. Remélem a MOHPA egy új etalon lesz a Második Világháborús FPS-ek között. Mindenki aki szereti az ilyen típusú játékot, biztosan élvezni fogja a Pacific Assaultot is. Köszönöm az érdeklődést és remélem élvezni fogjátok a MOHPA-t.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.