A Frogster Interactive ingyenes MMORPG-je március 19-én érkezik - nagy reményeket fűzünk hozzá, megjelenése után a legsikeresebb MMO-k közé tartozhat majd.
A Frogster Interactive ingyenes MMORPG-je március 19-én érkezik - nagy reményeket fűzünk hozzá, megjelenése után a legsikeresebb MMO-k közé tartozhat majd.
Az ingyenesen játszhatók MMORPG-k mindig csábítóbbak, mint előfizetős társaik, ám általában az is igaz, hogy tartalmilag és technikailag sokkal gyengébbek, mint például a World of Warcraft, a Warhammer Online vagy az Age of Conan. A Runes of Magic ritka kivétel lehet, hiszen már a béta idején óriási népszerűségnek örvend: nem kevesebb, mint 450 ezer játékossal büszkélkedhetnek a készítők, ami például a Warhammer Online 300 ezres rajongói táborához képest figyelemre méltó teljesítmény. Csak ajánlani tudjuk tehát a játékot, a megjelenése március 19-én várható.
ismétlem, sokadjára: a maga kategóriájában jó, de kevés.
az a bajod, hogy más, veled ellentétes meglátását nem vagy képes elfogadni (mert ugye nem fogadod el, hogy a neked új dolgok már évtizedes elemek más mmo játékokban), nem azzal azonosulni, hanem elfogadni! (mert ugye én nem azt írtam, hogy más játékban ezek már voltak, ezért szar és ne játszatok vele - de neked valahogy ez jött le, sok más félreértelmezéseddel egyetemben)
tudod, ez komoly jellemhiba (attól, hogy másnak valami jó, az nekem nem feltétlen kell, hogy tetszen, viszont azzal semmi bajom, hogy a másiknak tetszik. ez szerintem normális, ellenben azzal, hogy mivel nekem nem tetszik, menjek wowozni ésatöbbi :))
hol válaszoltam meg (magamnak) a kérdést? komolyan ennyire nem megy a szövegértelmezés?
számodra arra a kérdésre (23 post első KÉRDŐmondat) válasz a 24 postod (ami egy szabad függő idézet tőlem, de mégsem majd mégis? :D)?
mint írtam, a 25. post a 23. post kérdőmondatának konkrétizálása feléd, egy kérésként, amit egyébként azóta sem teljesítettél, csak terelsz össze-vissza :D
utalás szó fogalma ismert? számomra ez kérdő mondat:
"hol akartam én bárkit meggyőzni?" (23. post)
ezt követte a 24. postod. a 25. postban konkrétan felkértelek, hogy idézz, hogy hol írom, hogy más ne játszon :D
jó, kezdjük az elején.
első postom a 5. post, ahol ezt írom:
"ingyenes mmo-k között jó, de messze van egy swg-től, eve-től, fe-től."
nem neked címezve, csak úgy a cikkhez hozzászólva.
erre írod a 6. postban:
"Béta..."
amire csak annyit írtam:
"6: a koncepció is? én arról beszélek."
ezt követően beszéltünk arról, hogy szerinted mennyi újdonság van a játékban, amire én válaszoltam, hogy az általad felsoroltak, valamint a runes of magic concept leírása egyáltalán nem tartalmaz új dolgokat, mind meglévő, már rég használt megvalósítás, ráadásul abból pár még nagyon gyenge is (mint az általam említett instance-olt házak, illetve lakások).
erre jön egy reakció, hogy menjek wowozni, meg "ne játszak rajta" (nem vele? :)).
soha nem írtam, hogy más ne játszon vele, meg hogy szar (kb 6. alkalommal említem, hogy egyébként a kategóriájában jó, de ezt látom, nem tudod még elolvasni), illetve amikor azt írom, hogy "hol akartam én bárkit meggyőzni" (23. post) arra beidézed (de mégsem, majd mégis) azt, amit írtam.
WTF ember, mit szívsz?
ellenben te akarsz meggyőzni, hogy jó és ez a zsírcsászár (írtam, hogy nincs újdonság, majd írod, hogy van, arra válaszolok, hogy az nem újdonság, erre a reakciód, hogy menjek wowozni :))
az tény, hogy egy ingynes mmo átlagban több játékost vonz magához, no de ez nem a minősége miatt, hanem az ingyenessége miatt van.
Hiba is van a hírben, gondolom fáj az az egyszeri átolvasás, hogy ilyen ne forduljon elő: "Az ingyenesen játszható_k_ MMORPG-k mindig csábítóbbak..."
írtad, hogy mennyi újdonság van benne, majd azt válaszoltam, hogy nincs benne. erre, egy olyan jön egy olyan reakció, hogy menjek wowozni (mi alapján?) erre értem, hogy érezhetően sértőnek veszed, hogy nem jön be, lévén tucat+1 a rom.
de legyen, írd le, hogy mi az újdonság. (az oldalukon a conceptet átolvasva semmit nem láttam, a játékot pár hónapig próbálva szintén elhasznált sémákkal találkoztam, sőt, azok közül is a rossz megvalósítással.
player housing instance-ként megoldva, ala eq1-2, ellenben már 1998-ban az ultima sem instance-ban oldotta meg ezt, vagy az swg 2003-ban, a dark and light 2006-ban, vagy a wurm. sőt, ezekben a házat nem csak megveszed, hanem felépíted, wurm-ban pl látszik is, hogy épül a házad, ill úgy és olyan formára építed, ahogy akarod.
double class. hmmm, ez sem új, bár tényleg jó dolog, de közel sem új.
egy themepark alap meg már eleve adja a kötöttséget, a klisék használatát.
érveket légyszíves :)
ne érts félre, nem azt mondom, hogy szar (sőt, azt mondtam, hogy ingyenesek között jó), de szerintem kevés és tucat+1. ennyi.
ráadásul a fejlesztők a wow által taposott utat járják (most nem a rom fejlesztőket említem, hanem úgy az mmo piac legtöbb csapatát), themepark alapokkal, már létező és elhasznált elemekkel.
ami változást hozhat (már csak a sandbox mivoltuk miatt is): fallen earth, darkfall, mortal online, infinity: quest for earth.
off:
sajnos, nagyon nagyon sajnos a star wars the old republic is a themepark sémára épül, bár nagyon remélem, hogy azért valahol a themepark és a sanbox között lesz (bár az eddigi infók és videó nem ezt érezteti :()
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.