Multiplatform játékon dolgozik a CryTek Budapest?

Link másolása
Kristopher Howl saját kis weblapján egy érdekes, új információ bukkant fel, miszerint az ausztráliai úriembert alkalmazta a sokunk által ismert CryTek.
Kristopher Howl saját kis weblapján egy érdekes, új információ bukkant fel, miszerint az ausztráliai úriembert alkalmazta a sokunk által ismert CryTek.


Howl dolgozott már a Ubisoft Montrealnál is pályatervezőként, valamint a Rainbow Six: Vegason és a Far Cry 2-n is dolgozott egyaránt. A fejlesztő úr a budapesti stúdióban kapott állást, és egy eddig még be nem jelentett játékon dolgozik mint rangidős pályatervező. Az érdekesség az, hogy az újabb mű is a CryEngine 3.0 segítségével készül, vagyis máris kizárhatjuk a pletykált PSP-s projektet, és ehelyett most az a kérdés merül fel, hogy PC-s, vagy multiplatform játékon dolgozik e a stúdió? Eddig csak annyit tudni a titkos projektről, hogy ,,nagyon jó lesz". Így a cégnek már összesen 3 projektje van fejlesztés alatt Budapesten, Kijevben, és Frankfurtban, ahol a Crysis 2 fejlesztései folynak.
5.
5.
Dcrysis02
4:Igazad van, annyiszor olvastam már a külföldi oldalakon ezt a szót(ellentétben a magyar oldalakkal)hogy így szoktam meg :)

Érdemes még megemlíteni hogy mivel az úr eddig is FPS játékokhoz tervezett pályákat, valószínűleg most is egy ilyen játékhoz kérték segítségét.

Az is említésre méltó, hogy Clive Lindop a Codemasters-től(Operation Flashpoint:Dragon Rising) is a Crytek egyik alkalmazottja már, és vezető AI fejlesztő szerepét tölti be, ha jól emlékszem.
4.
4.
Mathia$
3.
3.
Chavez
*Kijev, ha már magyarul van írva a hír:)
2.
2.
E-L33T Kr3W
Nem tudok sokat az enginekről, de ha a CryEngine 3.0-át elviszik a platformok, akkor tuti, hogy multiplatformra csinálják. Több platform ... több pénz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...