Az eredetileg tervezett szeptemberi premier helyett a PC-s Colin McRae: DiRT 2 késni fog, míg a konzolos verziók megjelenési dátuma változatlan maradt.
Az eredetileg tervezett szeptemberi premier helyett a PC-s Colin McRae: DiRT 2 késni fog, míg a konzolos verziók megjelenési dátuma változatlan maradt.
A késésre jó oka van a Codemastersnek, hiszen a PC-s verziót teljes DirectX 11 és Shader Model 5.0 támogatással szeretnék ellátni, így a megnövekedett fejlesztési idő miatt csak a Windows 7 és DirectX 11 debütálása után, decemberben jelenhet meg a PC-s DiRT 2. Az extra várokozási időért cserébe a DirectX 11-nek köszönhetően a számítógépes verzió szebb látványt, többek között szebb víz- és egyéb felszíni animációt kap majd, ugyanakkor teljes Games for Windows LIVE támogatás is szerepelni fog a játékban.
A késésre jó oka van a Codemastersnek, hiszen a PC-s verziót teljes DirectX 11 és Shader Model 5.0 támogatással szeretnék ellátni, így a megnövekedett fejlesztési idő miatt csak a Windows 7 és DirectX 11 debütálása után, decemberben jelenhet meg a PC-s DiRT 2. Az extra várokozási időért cserébe a DirectX 11-nek köszönhetően a számítógépes verzió szebb látványt, többek között szebb víz- és egyéb felszíni animációt kap majd, ugyanakkor teljes Games for Windows LIVE támogatás is szerepelni fog a játékban.
És ismételten jól látod a HD5000-es már tudni fogja a DirectX11-et. És az nVidia GTX300 is. Személyes meglátásom alapján az ATi a jobb gyártás technikának és szerkezeti felépítésnek köszönhetően olcsóbb lesz, mint az nV kártya. Úgyhogy kb 50-60ezer forint körül várom a HD5870-et. És ha jól tudom az extrém kategóriába jön majd belőle X2 és X4-es verzió is.
CSak a boxon pl. nem fogok videót vágni!
9 - A tesszaláció az ATi kártyákon is okozhat azért gondot annak ellenére is, hogy ők már hosszú ideje foglalkoztak vele, míg az NVidiana még csak most kezdte megismerni. Szerintem a Compute Shader is okozhat majd gondokat. Kíváncsi leszek melyik gyártó, hogy oldja meg a fellépő problémákat.
Amúgy tényleg nem érdemes félnie a DX10-10.1 kártya tulajoknak. Visszafele is működni fog. A DX11 amolyan 10.2nek felel meg. A DX11 esetében a DX10-es kártyáknál előfordulhatnak grafikai hibák is és bizony belassulás. A DX10.1-nél kizárólag grafikai hiba, a sebességgel elvileg nem lehet gond.
Az hogy késik a játék emiatt. Szerintem rossz lépes volt. Utólag patchbe is meglehetett volna oldani. De az is igaz, majd lehet így a játék csomagolására nyomni a Windows Seven, First racing game with DirectX 11, Games for Windows LIVE logókat. :) Szerintem ez a lépés csak marketing volt.
Konzolt mindenki csak játékért vesz, de nem mindenki vesz PC-t csak játékért.
Plusz ahogy Drider is mondta lehet DirectX 10 - 10.1-es karikon is emulálni a DX11-et. Igaz nem az összes új tulajdonságot de valamilyen mennyiségben lehet, ugyhogy ne barnuljon a bugyikád, ha DX10 képes kártyát veszel, nem maradsz ki teljesen a jóból.
Kár, hogy ekkora a különbség a kettő között. :(
Úgyhogy azt mondom 3x annyiért már lehet egy halovánnyit szebb. De a különbség közel sem éri meg árilag.
Örülök a hírnek, végre láthatjuk majd mennyivel profibb egy PC-s grafika a 3-4 éves Nextgen konzolokhoz képest. Nem szeretem amikor azt mondják egy játékra, hogy: "Minden platformon ugyanolyan szépen néz majd ki és ugyanolyan élvezetes lesz!" Akkor kérdezném: Mi van az az azóta már "kifutóban" lévő DirectX10 és 10.1-gyel? Ja, meg a PhysX is egy jó pont. Megnézném a GRID-et egy DX10.1-es grafikával, PhysX-el. Jó hogy nem a Wii az irányadó.
Érdekes, hogy anno tudtak valamennyire fejlődni a játékok a Playstation 1 mellett is, de amióta a Microsoft is beszállt... Értem, hogy az egész marketing meg miegymás, csak konzolra érdemes fejleszteni, meg, hogy annak az egyetlen feladata a rá portolt játék elfuttatása, de a PC univerzális, és ezt ki kéne használni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.