Az első részben a lifteket, illetve magát a liftezést használták a fejlesztők arra, hogy a játékosoknak ne kelljen állandóan a töltőképernyőket bámulniuk.
Az első részben a lifteket, illetve magát a liftezést használták a fejlesztők arra, hogy a játékosoknak ne kelljen állandóan a töltőképernyőket bámulniuk.
Mindez régi trükk, ehhez hasonlót már ezerszer láttunk. A játékosok viszont nem igazán szerették a liftezést, hiszen azok sokszor idegesítően hosszúra nyúltak, ráadásul a játék merevlemezre való telepítésével sem javult a helyzet. A Bioware mindent egybevetve végül úgy döntött, a második részből kimarad a liftezés, helyette artworkökkel díszített töltőképernyőket kapunk, ahol jobb esetben némi érdekes információt is olvashatunk majd. Kifejezetten ötletes, nem igaz? A Mass Effect 2-ről egyébként egy új trailer is érkezett, melyben újabb kasztot mutatnak be a készítők.
itt a link: http://i142.photobucket.com/albums/r106/Gregherold/6.jpg
Sokkal változatosabbra csinálták a kasztokat, mint az előző
részben. Nagyon tetszenek a változtatások ! (engineer és adept egyaránt) Remélem a geth egységek közé is tesznek újakat, mert
eddigi videókban ezen a téren sok újítást nem láttam.
Kaszt: Lesz értelme megint elővennem az alapot és minden kasztban végigjátszani egyszer :D
Szvsz jó volt, és érdekes volt a beszélgetéseket hallgatni közben.
No majd meglássuk, hogy ez milyen elsz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.