Mass Effect 2 - liftek helyett töltőképernyők

  • Írta: fojesz
  • 2009. december 8.
  • Érdekesség
Link másolása
Az első részben a lifteket, illetve magát a liftezést használták a fejlesztők arra, hogy a játékosoknak ne kelljen állandóan a töltőképernyőket bámulniuk.
Az első részben a lifteket, illetve magát a liftezést használták a fejlesztők arra, hogy a játékosoknak ne kelljen állandóan a töltőképernyőket bámulniuk.



Mindez régi trükk, ehhez hasonlót már ezerszer láttunk. A játékosok viszont nem igazán szerették a liftezést, hiszen azok sokszor idegesítően hosszúra nyúltak, ráadásul a játék merevlemezre való telepítésével sem javult a helyzet. A Bioware mindent egybevetve végül úgy döntött, a második részből kimarad a liftezés, helyette artworkökkel díszített töltőképernyőket kapunk, ahol jobb esetben némi érdekes információt is olvashatunk majd. Kifejezetten ötletes, nem igaz? A Mass Effect 2-ről egyébként egy új trailer is érkezett, melyben újabb kasztot mutatnak be a készítők.
16.
16.
Optimus Prime
A lift eredetibb volt. Nem a liftezés miatt, hanem a bemondó szövegétől meg a két csapattárs csevegésétől. Bár a művészi sci-fi artokat is elnézegettem.
15.
15.
-T0ng-
Nekem nagyon tetszett a Dragon Age-ben alkalmazott töltési módszer is. Mondjuk Mass Effectben jobban örülnék egy olyan megoldásnak ahol utazunk továbbra is, csak nem liftel hanem valahogy máshogy és amig el nem érjük a célt addig menne ez a filmszerű töltés. Lehet tévedek, de annak idején Casey Hudson az OXM-ben adott interjújában már elárulta, hogy a liftes töltést egy olyan rész veszi át ahol egy térképen nyomon követheted hogy merre haladsz teszem azt a Fellegvárban.



itt a link: http://i142.photobucket.com/albums/r106/Gregherold/6.jpg


14.
14.
Csabb
Csak hogy a videóra is legyen komment :

Sokkal változatosabbra csinálták a kasztokat, mint az előző

részben. Nagyon tetszenek a változtatások ! (engineer és adept egyaránt) Remélem a geth egységek közé is tesznek újakat, mert

eddigi videókban ezen a téren sok újítást nem láttam.
13.
13.
sunstreaker
neke se volt különösebb bajom a liftekkel, de ez az artwork - ös dolog i s jó megoldásnak látszik, én is nagyon várom már a játékot

12.
12.
drat576
nekem a lifttel se volt semmi bajom, de az artwork-öket is elnézegetem, csak jönne már ki :)
11.
11.
petimanus
Én a liftezést preferálnám egy töltőcsíkot szimbolizáló liftben lévő szint jelzővel. Nem töri meg a töltőképernyő...Mondjuk így eszi a vidikarit és ez bosszanthatja azokat, akik esetleg gyengébb karival rendelkeznek. Szerintem jó lenne egy beállíthatóság :D



Kaszt: Lesz értelme megint elővennem az alapot és minden kasztban végigjátszani egyszer :D
10.
10.
Killerbee
A liftben levo radio miatt viseltem el csak :D
9.
9.
demon68
szerintem nem volt idegesítő, és nem törte meg annyira a játékmenetet mint egy töltőképernyő. mondjuk egy csíkkal azért kijelezhették volna hogy "mikor érkezik meg a lift"
8.
8.
Killerbee
#7: meg mikor az urhajodon le-fel mentel mindig vmier aztan mindig 20 mp-t elvett az eletedbol
7.
7.
mad dog
engem sem zavart a liftezés, söt nekem kifejezetten tetszett, igaz néha tényleg elnyúlt, de mégis jobb volt sztem, mint egy betöltö képernyő...
6.
6.
megalonagyix
Citadelből a Hangarba volt idegesítő csak.
5.
5.
Malackutya
Pedig jók,ezek az interaktív betöltések. Nekem Call of Duty 4,MW2 ben tetszenek pl,hogy műholdas felvételek fényképek,és a küldetés körülírása megy,amíg tölt a gép.
4.
4.
SWBF2
Nem a liftezéssel volt gond, hanem hogy sok volt belőlük.
3.
3.
wolf15
Nekem nem volt gondom a liftezéssel.

Szvsz jó volt, és érdekes volt a beszélgetéseket hallgatni közben.

No majd meglássuk, hogy ez milyen elsz.
2.
2.
fojesz
Valószínűleg mostanra már megcsinálják, hogy a telepítéssel rövidebbek legyenek.
1.
1.
K.G.
A liftezés engem is idegesített. Artworköt viszont szívesen nézegetek. Gondolom közben majd tippekkel bombáz a játék, ami hasznos. Csak lenne rövidebb a töltési idő.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...