Az orosz 4A Games technikai vezetőjét kiengedték a számítógép elől, s hosszú oldalakon keresztül regélt a Metro 2033 motorjának grafikai részleteiről.
Az orosz 4A Games technikai vezetőjét kiengedték a számítógép elől, s hosszú oldalakon keresztül regélt a Metro 2033 motorjának grafikai részleteiről. A lényeg mindenesetre az, hogy más játékok esetében a PC-s és a konzolos verziók általában csak annyiban különböznek, hogy előbbi esetében magasabb felbontásokat és extra anti-aliasingot választhatunk. A Metro 2033 engine-je azonban nagyban eltérő PC-n és konzolokon.
A 4A Games elmondása szerint a játékuk kihasználja majd a legújabb DX11-es feature-öket, így többek között a tesszellációt, a valós displacement mappingot, ráadásul a compute shadereknek köszönhetően az egész még sokkal gyorsabban is futhat, mint a korábbi rendszereken. Ráadásul még annyi memóriára sem lesz szükségünk, mint más PC exkluzív játékok esetében, a Metro 2033-nak csak kicsivel kell majd több, mint 512MB, hiszen a DirectX 10/11 és a Windows 7 kombinációjának köszönhetően sokat tudnak spórolni.
Processzorból mindenképp egy kétmagosra lesz szükségünk, a játék ugyanis két hardveres szálat fog használni PC-n, de ezen belül már a teljesítmény majdnem mindegy, amennyiben egy relatíve modern procit rakunk alá (nem, a kétmagos Atom még ebben az esetben sem jó).
Szerintem simán kell neki majd 2gb.
Persze ilyenkor megy az igérgetés aztán amikor kijön a játék nagyot koppannak a gémerek hogy mégis kell neki vas rendesen.
Várós a játék. Az előzetesek azt mutatják hogy nehéz gamma lesz mert kritikus lőszerhiány van, de hátha kicsit javítanak a dolgon a végleges verzióig.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.