Paul Pucino, a THQ pénzügyi igazgatója egy befektetői találkozón árulta el, hogy durván kétmillió példányt kellene elpasszolni a Homefrontból ahhoz, hogy a fejlesztés költségek megtérüljenek. Ha sikerül áttörni a kétmilliós határt, később minden egyes eladott játék árának a hatvan százaléka nyereségként folyik majd be a kiadó zsebébe.
Az elemzők szerint a THQ nagyjából 1,5 millió kópiát szállított le az üzletekbe a Homefrontból, amely március 18-án kerül az európai boltok polcaira. Hogy összejön-e az áhított eredmény, az a Homefront esetében különösen fontos: a kiadó és a fejlesztő Kaos Studios is kijelentette már, hogy ha szépen szerepel a játék, lesz folytatás is.
Persze ez nem olyan egyszerű: a Dead Space első részének például két évig tartott elérni a kétmilliós darabszámot, és John Riccitiello, az EA vezérigazgatója szerint csak a harmadik rész lépheti majd át először az ötmilliós eladási álomhatárt.
A Homefront megjelenése tehát közeleg, ennek apropóján már a játék launch trailere is megtekinthető - ezt menjapipaba olvasónknak köszönhetjük.
persze hogy a fejlesztők sorsa függ az eladásoktól, ez mindig is igy volt. csináljanak jót, relámozzák eleget, és akkor majd jók lesznek a számok is. de általában utólag szokták mondani, hogy mennyit adtak el - ez a különbség a profik és az amatőrök között.
a játék remélem jó lesz azért.
a blizzard-nak nincsenek anyagi gondjai, ezért sem nagyon beszélnek ilyesmiről. viszont a homefront eladásaitól függhet akár a stúdió sorsa is, és sok ember munkahelye. szóval találj magadnak valami mást, amin felháborodhatsz.
ez annyira szánalmas, kb olyan mintha azt mondaná hogy vegyétek meg csak a pénzért csináljuk.
ok, minden fejlesztő a pénzért csinálja. de a blizzard pl mondott olyat valaha is hogy el kell adni ennyi meg annyi példányt hogy nyereséges legyen???
gusztustalan ami a játékkészitésben megy manapság, felháboritó.
ez mind kapásból....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.