Nos, mára bebizonyosodott, hogy igenis be merik vállalni, hiszen megjelent az első előzetes, amin már dögivel láthatóak in-game jelenetek. S egyben azt is látjuk, hogy az engine képességei körülbelül hasonlóak, mint eddig, vagyis a játékot továbbra is az Infinity Ward saját fejlesztésű motorja, az IW Engine hajta, ami már a Call of Duty 2 óta teljesít szolgálatot.
"Még nem beszéltünk részletekbe menően az engine-ről, de tovább léptünk a Modern Warfare 2-höz képest, és egy rakás cool lehetőséget beletettünk" - írta Twitteren Robert Bowling az Infinity Wardtól.
Habár sokan kritizálják az új Call of Duty-játékokat, amiért látszólag látványban le vannak maradva néhány konkurenshez képest, azt a legtöbben elfelejtik megemlíteni, hogy jelenleg nem sok olyan FPS létezik a konzolos piacon, ami mind PS3-on, mind pedig Xbox 360-on stabil 60 fpssel fut.
Éppen pár napja beszéltünk arról a Gamekapocs Rádió jeles Call of Duty-rajongó műsorvezetőjével, Wask kollégával, hogy azért nem mutattak még in-game jeleneteket a Modern Warfare 3-ból, mert nem merik felvállalni, hogy még mindig ugyanaz a játékmotor fut alatta. Vajon ez mennyire igaz?
A battlefield 3-ra meg nagyon kiváncsi leszek mer tuti nem lessz akkora szám mint ahogy beharangozzák...
Mindenki azt hozza fel hogy mennyivel jobb lesz meg jobban néz ki...
Tök mind1 konzolon ugyse fest jobban majd mint egy mw2 mert annál többre nemigen képesek konzoljaink sajna
A pc tulajokat meg "irigylem"
Ráadásul ez már nem az Az Infinity Ward, mint régen volt és épp ezért kíváncsi leszek a végeredményre.
Ezt csak azért tettem ide be, hogy Mindenki tisztában legyen vele mik is használják még máig azoknak az Q1-Q2-... engine-ket, amiket annyira szidnak itt előszeretettel. Szóval ha Valaki jól megnézi, akkor láthatja, hogy még a jó kis Source engine is egy erősen módosított Q engine-re alapul. Szóval kár azt szidni. Ha Valaki fejlesztett már életében szoftvert, akkor tudhatja, hogy ez nem úgy működik: mindent kidobunk és majd előről kezdünk fejlesztgetni (ala. Duke4Ever), hanem szépen javítgatjuk, cserélgetjük a részeit az engine-nek. Persze bizonyos kódrészek maradnak az eredeiek, de már egy COD:BO-nál kár arra fogni a problémákat, hogy Q3-as engine dübörög alatta :)
Az igazság az, hogy a Black Ops egy nagyon jó játék, de mivel itt az motor foltozgatását és kiegészítgetését előbbre valónak tartották, minthogy azt optimalizálták volna, ezért kár azt várni tőle, hogy majd nagyon szépen fusson minden konfigon.
Nem azon fog múlni, hogy hogy hívják a játékot: MWx vagy BOx, hanem, hogy a fejlesztő csapat mennyit hajlandó szánni az optimalizálásra. A Black Ops egyébként pedig egyáltalán nem ronda és nem is lassú, csak az engine-t annyira leterhelik a belepréselt effektek, hogy igényli a nagy HW-t.
Még annyit tennék hozzá, hogy az MW1 óta szerintem grafikailag már rég elértük azt a szintet, amire ember egy multiFPS-ben valaha vágyhatott. Az már megint egy más kérdés, hogy ehhez az engine-hez milyen fizikai engine párosul, és hogy azt hogyan támogatja a grafikai engine (pl. BFBC2-ben ha egy épületet megfelelő irányból megfelelő erősségű robbanás éri, akkor kirobban a fala, stb.). Ebből a szempontból lehet elavult a motor, de ettől még élvezetes lehet...
Annyi jó játék van, minek fárasszátok magatokat ilyenekkel ? :)))
http://www.youtube.com/watch?v=coiTJbr9m04
A #22-es hsz volt a legjobb :D A grafikai megjelenítésnek és a fizikai motornak nem sok köze van egymáshoz :D:D:DD
Ez is, és a BF3 is kötelező darab :)
Biztos azért nem fejlesztik a motort, nem engednek 8-10 embernél többet egy mapra, hogy minden konzolosnak meglegyen a "60" fps. Ne röhögtessük már egymást :D
"Be merik vállalni" :D Sírok :D
Ilyenre inkább tessék megnézni egy Cryengine-t.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.