A játék, legyen az bármilyen, számítógépes vagy valós, az egyik legerősebb érzelmeket kiváltani képes, elhivatottságot generáló, figyelmet vonzó tevékenység az emberiség számára. Már évezredekkel ezelőttről is vannak leletek, amik bizonyítják, hogy a korai társadalmakban is szerepet kaptak a játékok, a számítástechnika és az internet fejlődésével pedig egy egészen új dimenzió nyílt meg előttük. Egész iparág épült fel a videojátékok fejlesztésére, s műfajok színes kavalkádja jelent meg. Nem meglepő, hogy manapság már a játékfejlesztők előtt komoly kihívásként jelenik meg, hogy a játékosaikat meggyőzzék arról, hogy ez az a termék, amivel a szabadidejüket el kell töltsék.
Videojátékok körülbelül negyven éve vannak a világon, s azóta nem csak maguk a programok, a grafika, a komplexitás és a technológia fejlődött, hanem maguk a játékosok is felnőttek. A mai középkorúakig bezárólag már minden generáció számára természetes dolog, hogy léteznek videojátékok - a mai fiatalok 97 százaléka játszik velük PC-n, konzolon, okostelefonon vagy bármilyen eszközön, s a játékosok 40 százaléka nő.
A játék ellentéte nem a munka - a teljes cikket a HWSW-n olvashatjátok el!
Amúgy a teljes cikk végigolvasása előtt is pontosan az jutott eszembe mint amit a végén írtak hogy sokan csak egy illúziónak tartják és ez így is igaz.
Az ilyen gondolatok olyanok mint Marx meg Engels agyalásai papíron nagyon jó de valóságban kivitelezhetetlen, ha másképp lenne akkor már rég világbéke lenne és mindenki bőrszín meg vallási hovatartozás ellenére is kézen fogva sétálna a zöld lankán mint a filmekbe.
5.: Érdekes amit írsz, de mi köze van a cikkhez? :D
Az a baj hogy a munkába nem lehet trophykat szerezni! D mindenesetre hatalmas multi van a munkába, sokszor tényleg hardon kell lehúzni a napot, néha pedig a munkában is frusztráltak vagyunk. Szóval a munka és játék között tényleg sok a közös, csak ezutóbbi szórakoztatóbb...
Ez mekkora. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.