A csapatalapú utasításrendszer, az időjárás, a terepviszonyok és a fizika átültetésével a hadsereg mindennél jobban képes átültetni a valós életbeli harci viszonyokat virtuálisan, s ehhez megvásárolták a CryEngine 3-at, mely elmondásuk szerint ezeknek a kritériumoknak pontosan megfelel. Ahogy arról korábban beszámoltunk már, a Dismounted Soldier Training System ígérkezik a legdurvább katonai szimulátornak, játékos fejjel túl emészthetetlenek lennének a szigorú szabályok, így kérünk mindenkit, kerüljék a sóvárgó megjegyzéseket.
A teljes virtuális hadviselés jelen darabban minden eddigi próbálkozást felülmúl, szinte minden aprónak hitt körülményt képesek átadni, így egy hordozható laptoppal is bármikor képesek a bakák tanulmányozni, elsajátítani a hadviselés komoly taktikát erőltető rendszerét. Mi is kipróbálnánk, de nekünk túl nagy falat lenne. Marad addig is az ArmA 2.
Nem is kell mondani,hogy a találmány a cionistáktól jött és elképesztő mennyiségű $ kértek darabjáért, több se kellet Amerika felvásárolta ma pedig már átvizsgálás alatt van mert az új csodaherkentyű akár így,akár úgy téríti el az aknákat több adagolással szintén felrobbannak.
Múltkor jókat is nevettünk egy nagyobb felvételen, a kevés túlélő zsoldospatkány ,hogy vánszorgott ki.
Kevés informatikus van olyan, aki mindezt le tudja programozni. Épp ezért jó pénzért dolgoznak csak.
#5: ha nem értesz a versenyszimulátokhoz, légyszives ne ítélkezz róluk pls :D (csak egy jótanács)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.