Ismét egy masszív gameplay anyaggal szolgálhatunk az id fanjai számára, a jól bevált receptek mindig is egyedi ízt kölcsönöztek a stúdió játékainak, ráadásul az első pillantás után mindig rájöhettünk arra, hogy ez csak Carmack bátyóék munkája lehet. Mozgásban még mindig súlyos az anyag.
Nem akarjuk leplezni azt a tényt, miszerint a Rage teljes egészében a DirectX 9-re épül, az pedig már jó fél évtizede jelen van a piacon, ennek ellenére a id mégis tud várat építeni abból a bizonyos anyagból. De még milyen várat! Egy fellegvárat! Hiába nem hoz semmi reformot a játékmenet, egyszerűen csak magába szippant, a posztapokaliptikus feeling már kissé lerágott csont, de a tűzharcokba nem tudunk belekötni.
Hosszabb végigvezetés következik a RAGE kreatív igazgatójának tolmácsolásával:
Frissítés: Van néhány új képünk is, csekkoljátok őket!
DX9-10-11:el kapcsolatban meg annyit, hogy bár van egy-két dolog amivel fejlettebb, a "geometry shaderrel" plusz látványos dolgokat lehet csinálni, a tesszeláció is kicsit fejlesztve lett (bár eddig is volt) a gpgpu ban is van potenciál és az egész felépítése miatt jól lehet optimalizációra gyúrni a 11-el, de azért csodákat ne várj tőle! :) A shadereknek pont ott van a lényege és az a jó bennük, hogy egy adott látványt többféle képen is elő tudsz állítani, illetve olyan dolgokat is létre tudsz hozni amire más esetleg nem gondolt. Ezért mondja Carmack, hogy nincs kihasználva és valószínűleg igaza is van.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.