Az új rendszert a franciák Crosscom 2.0 néven emlegetik, melyben a játékosok a touchpad segítségével egyfajta irányító központot használhatnak, hasonlót, amit az elit katonák használnak a valódi harctereken a GPS segítségével. Beállíthatjuk csapattársaink útvonalát, láthatjuk, hol tevékenykednek éppen, a takitkai térképen fel lesz tüntetve az ellenség helyzete, a giroszkóppal pedig a drone-okat irányíthatjuk, netán lebombázhatjuk a kívánt területet.
A fegyverek testreszabása is látható volt az előadáson, a különféle kiegészítőket lapozhattuk a képernyő alján, és tényleges 3D-s képen láthattuk magát a fegyvert. A Wii U segítségével jelentősen fokozhatták a felhasználói élményt, nagyon jó működik ez a "fogd és vidd" módszer, simán pakolhattuk a képernyők között a cuccokat - emelte ki Hugues Ricour, vezető producer.
A négyfős szakaszokkal való játék rendkívül szórakoztató, sok esetben az egyéni teljesítmény is nagyon fontos. A Ghost Recon Online-t 1-1 elleni prezentáción demózták, ahol a két játékos két külön konzolon tolta. A játékhoz egyedi hozzáférést kell regisztrálnunk, mely az Xbox Live-féle gamertag szerepét tölti be a Nintendo gépén. Ugyanitt bejelentették a Ghost Feed szolgáltatást, mely egyfajta szociális hálózat, a TV-n nyomon követhetjük a Ghost Recon Online világát, barátaink teljesítményét.
A Ghost Recon Online-t a Ubisoft Sanghai fejleszti, amely lassan és sokkal több stratégiát igényel, mint más online FPS-ek. Megjelenés 2012-ben, nagy eséllyel a Wii U startjakor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.