Az akvizícióról az Electronic Arts egykori mobilos részlegének, most az EA Interactive ágnak a vezetője, Barry Cottle nyilatkozott, aki szerint a Bight ideális célpont volt az óriáskiadó számára, hiszen már bejáratott és sikeres iOS-es címekkel rendelkezik, és komoly tapasztalata van a freemium üzleti modellben. Utóbbi arra vonatkozik, amikor egy-egy játékot vagy szolgáltatást a felhasználó megkaphat ingyen, s később csak az extra tartalmakért kell fizetnie.
A leginkább az NBA Jam és Fleeced! Shear Terror játékairől ismert Bight korábban segédkezett már az Electronic Arts mobilos sikercímeinek elkészítésében, s mivel a kiadó töretlenül hisz a freemium modell jövőbeli térhódításában, Cottle szerint logikus lépés volt a felvásárlás, mely még ebben a hónapban befejeződik.
A Bight jelenleg a Prince Edward-szigeten működik, ám az akvizíció végeztével beolvadnak az Electronic Arts kanadai mobilos részlegébe. A PlayFish és a PopCap korábbi felvásárlásával így az EA Interactive egy brutálisan erős casual- és mobilos fejlesztői csapatot tudhat maga mögött.
Éppen csak pár napja adtunk hírt róla, hogy az Electronic Arts befejezte a casual játékairól híres PopCap felvásárlását, máris a következő célpontról kell beszámolnunk: az óriáskiadó megvette a főként iPhone-ra fejlesztő, az EA korábbi mobilos címeiben segédkező Bight Gamest.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.