"Volt néhány kérés a lopakodásról, az ellenség MI-jéről, arról, hogy a fegyverek hatékonyságát néha nem érzik igazán, valamint nem volt világos, hogy a lőszer számít a játék fizetőeszközének. Ezt és még néhány egyéb kérdéssel az össszes kívánalmat figyelembe vettük sorról-sorra és gondoskodunk arról, hogy a Metro: Last Light tökéletes legyen, ne pedig egy 'hibás remekmű'" - mondta Madsen.
Az úriember bevallotta, hogy az ukrán 4A Games szeretett volna egy új HUD-ot beépíteni a játékba, de csak akkor, ha a játékos már teljesen el tud merülni ebben a környezetben. Ez nem az jelenti, hogy teljesen eltűnik, egy minimalista kijelző mindig ott lesz, de cseppet sem lesz zavaró, inkább hatékony.
"Vannak különböző módszerek, melyekkel a játékos a HUD bámulása nélkül is kaphat visszajelzéseket minden alkalommal. Tehát, ha meglövünk egy ellenséget, az vizuális és audio-visszajelzésekkel jár. Néha az ellenségen nehéz páncél feszül, ekkor kapunk egy hanghatást, mellyel tudjuk, hogy a páncélt lőjjük, nem pedig a testet, vagy fordítva."
Madsen felhívta a figyelmünket arra, hogy mindig látni fogjuk, hogy a tárban mennyi lőszer van még, hasonlóan a Metro 2033-hoz. A játék jövőre jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és Nintendo Wii U-ra.
Biztos hogy 2011-et írunk?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.