A Borderlands a lootról, a szintlépésről mechanikájáról és az ezekhez kapcsolódó élményekről szól - legalábbis a Scott Kester, a Gearbox egyik designere szerint. Ezzel kapcsolatban azonban nem tudtak mindent rendesen megvalósítani az első részben, így a folytatás ebben a tekintetben is nagyobb és változatosabb lesz.
"A leginkább azon vagyunk, hogy minél jobb tartalmat állítsunk elő a fegyvereket illetően. Mindegyiknek mókásnak és érdekesnek kell lennie, és azt akarjuk, hogy minden sarkon várjon valami teljesen új" - mondta Kester, majd hozzátette: persze ahhoz, hogy ez megfelelően élvezetes legyen, dupla annyi energiát kellett fektetniük a környezetbe és a karakterekbe is.
A designer büszkre rá, hogy a folytatásban az egyes fegyverek mennyire eltérően néznek ki, mennyire máshogy viselkednek, és mennyivel többféle esik belőlük.
tizenéve tartom magam gémernek,nálam No1!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.