Folyamatosan változik a Wii U hardvere

  • Írta: InGen
  • 2012. február 1.
  • Érdekesség
Link másolása
Az mondjuk nagyjából bevett szokás, hogy a konzolok hardvere még az utolsó pillanatban sem végleges - ez az ára a megfeszített fejlesztési tempónak -, de a Team Ninja szerint ettől függetlenül jó irányba mennek a dolgok: a Nintendónál hallgatnak a fejlesztőkre.

A Ninja Gaiden 3-at és a Dead or Alive-ot készítő Team Ninja egyik fejlesztőjét, Yosuke Hayashi mestert faggatták a Wii U jelenlegi helyzetéről, aki nem habozott beszélni. Persze konkrétumokat nem mondott, pusztán annyit kötött az orrunkra, hogy szerintük nagyon könnyű fejleszteni a Nintendo konzoljára, körülbelül ugyanaz a szint, mint az Xbox 360 és a PS3 - szóval feltételezhetjük, hogy a hardver is hasonló lesz.

Hayashi elmondta, hogy a hardver ettől függetlenül még nem végleges: a Nintendo folyamatosan kikéri a játékfejlesztők véleményét, és ez is meg is mutatkozik majd a végterméken, mert jelenleg is több dolgon változtatnak a specifikációkkal kapcsolatban.

De mi a helyzet az érintőképernyős kontrollerrel? Hayashi szerint körülbelül úgy működik, mint a Nintendo DS képernyője, amivel már van tapasztalatuk a Ninja Gaiden: Dragon Swordnek köszönhetően. Ebből is szeretnének egy-két dolgot átemelni a nagykonzolos verzióba.

9.
9.
fészpalm
"a nagykonzolos verzióba" XD
8.
8.
daenath
Vegleges konfigot ugyis az E3-on tudunk meg, velhetoleg ott kozlik a vegleges specifikaciokat is, azt mehet a szalag gyartas, adig kar is talalgatni mi/mennyi/mikor es hogyan ;) Meg aztan ne feledjuk hogy altalaba a lunch utan mar tervezik is a kov, verziot, kisebb vagy nagyobb hard, laposabb stb...stb...
7.
7.
volkornka
Egyre kíváncsibb vagyok.
6.
6.
zola2000
vagycsak az IGN is csak valami megbízhatatlan forrásokát közöl le hírként...
5.
5.
zola2000
az ign szerint az xbox utódja 6szor vagy 8szor erősebb mint az x360, és 20%al erősebb a wiiunál ... azon nem csodálkoznék ha a wiiu 2012ben ötször erősebb lenne mint egy 2005ös gép, azon már igen ha az x720 csak 20%al lenne erősebb mint a wiiu, bár kitudja, úgylátszik a wiiuhoz másként áll hozzá a nintendo mint anno a wiihez.
4.
4.
Kumite
#2: Átgondolva : szerintem ha az API hasonló, akkor mind1, h milyen architektúra van, persze azon túl, hogy többmagos, mert ez ugye teljesül mindegyik konzolra. Ha pl natív openGL-t érnek el, vagy az ATI GPU API-ját, akkor mindre hasonló programozni. XBox360 Direct X ugyan, de attól még hasonló alapelvek vannak, mint OGLben.
A lényeg: a programozhatóság nehézségéből vagy hasonlóságából nagyon nagyon kevés infót lehet megtudni arról, h mennyivel erősebb a Wii U.
3.
3.
Mathia$
Kár volt olyan hamar bejelenteni. Sok volt a negatív visszhang. Bár ez így volt az előző wii-nél is, mégis vitték.
Ki tudja, lehet pont így akarták, kíváncsiak voltak a nép véleményére.
2.
2.
myrte
Az xbox360 és a ps3 architektúrája teljesen más. Nem a teljesítményre céloztak?
1.
1.
Kumite
"szóval feltételezhetjük, hogy a hardver is hasonló lesz."

Inkább azt, hogy az architektúra lesz hasonló...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...