Készült egy multiplayer mód, és egy másik DLC is az Enslavedhez, ám a Ninja Theory végül abbahagyta ezek elkészítését, látva, hogy a játék megbukott a pénztáraknál. Tameem Antoniades elmondta, ez nem fogja eltántorítani őket attól, hogy a jövőben is hihető karaktereket próbáljanak meg készíteni és okosan történetet mesélni.
"Olyan karaktereket akartunk készíteni, akik nem papírmasék, hanem úgy viselkednek, mint a valós emberek. Ha sikeresek lettünk volna, talán más is követné a példánkat" - nyilatkozta Antoniades, de elmondása szerint ehelyett az Enslaved így csak arra lesz példa, hogy ez valójában egyáltalán nem számít,
Ennek ellenére az úriember nem hagy fel hitével, miszerint a karakterek és a történetmesélés egy egészen új szintre hozhatják a játékélményt.
A játékmeneten csiszolhattak volna. Értem ezalatt, hogy nem kellett volna ilyen sokat segíteniük a játékosnak. Elég lett volna ha csak opció lett volna a segítség.
Ha az ötlet jó volt, akkor átveszik mások. Nem (csak) az eladások alapján másolnak valamit...
Tisztára mint egy hülye gyerek akit vezetni kéne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.