A Firaxis vezető dizájnere, Jake Solomon azután kezdett szabadkozásba, hogy Julian Gollop, aki az 1994-es körökre osztott stratégia munkálataiban is részt vett, az Edge-nek fakadt ki, hogy szerinte Sid Meier csapata nem fektet be elegendő erőforrást a klasszikus sorozat feltámasztásába.
Solomon szerint ez tévedés, a Firaxis 50-60 munkatárssal dolgozik az XCOM: Enemy Unknown-on, idestova három és fél, négy éve fejlesztik a játékot. Ez a Firaxisnál legalább akkora projekt, mint bármelyik eddigi nagyobb munkájuk, és a 2K Gamestől is megkapnak minden támogatást.
Az új XCOM ősszel jelenik meg, az alábbi előzetesben a Firaxis munkatársainak gondolatait hallhatjátok a reboot kapcsán, miközben - most első alkalommal - gameplay jeleneteket is szemügyre vehettek belőle. Köszi, adye!
Update: Megérkezett a videó magyar feliratos változata, csekkoljátok!
akkor hogy hívják azt az fps-t ami szintén vmi ufós és asszem idén jön ki?
De attól még lehet, hogy jó a játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.