A fejlesztők több éves tapasztalatainak hála felnőttek ahhoz, hogy reális csatákat mutassanak be a soron következő játékukban. Az ókori Rómában mindennapos volt a véres öldöklés, így nem véletlen, hogy az ebben a korszakban játszódó Total War: Rome II is hűen vissza szeretné adni a "rettenetes háború" érzését.
A Creative Assembly direktora, Rob Bartholomew kifejtette az MCV magazinnak, hogy elsőként készítenek olyan címet, melyben tengeri és szárazföldi csaták is szerepelnek, így nagyon is elképzelhető, hogy a Ryan közlegény megmentéséhez hasonló partra szállós missziót vezényelhetünk le. Persze kétezer évvel korábban.
Bartholomew tisztázta a helyzetet: a stúdióban, egymást közt is a fenti mozifilmhez hasonlítják a játékukat, mert szerintük az visszaadta a valódi háborúban tapasztalt borzalmas érzést. Csapatunk veszteségeit szinte a bőrünkön érezzük. A csatatéren uralkodó hangulat emberi oldalát motion capture segítségével érik el, valódi, hozzáértő színészek reakcióit modellezve.
A labda tehát fel van dobva: a csapat célja az, hogy emberi drámát mutasson be számos karakteren keresztül, gigantikus csatákat lemodellezve.
A Total War: Rome II jövőre jelenik meg PC-n.
https://www.facebook.com/totalwar.hu
Napi frissítés!
Nem leszóllak félre ne érts, de nem a '90-es években vagyunk, ahol még ha elmondtad, hogy 100k-ért vettél gépet, akkor sokat mondtál.
Ezzel a kijelentéssel nem értek egyet veled. Nekem Ati 5870-em van és veri a legtobb 6000-es szériát. Oreg kártya, de a 6950-es szintjét uti, szóval egyáltalán nem a szériaszám adja meg a teljesítményt !!! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.