A Metacritic mutatója szerint a Resident Evil 6 jelenleg 6.6 ponton áll, ami nem feltétlenül rossz egy AAA-s cím esetében. A csaknem 3000 rajongói vélemény alapján az eredmény sokkal inkább lehangoló: mindössze 0.9 pontra értékelték a játékosok.
Összehasonlításképpen elmondjuk, hogy a Resident Evil 5 8.3-as átlagot érdemel a sajtó kritikái alapján (7.5-öt a felhasználók szerint), míg az abszolút rajongói kedvenc, a Resident Evil negyedik része 9.6-on áll (8.9-et ér a gamerek szerint). Ennek tudatában az új epizód teljesítménye már nem annyira kiemelkedő. Remélem, finoman fogalmaztunk.
A fejlesztőkkel készített interjúból megtudjuk, hogy a Resident Evil 6 igyekezett új életet lehelni a frencsájzba. A cég szerint a rajongók lassan, de biztosan belefáradnak a klasszikus Resident Evil-formulába, az új résszel az volt a cél, hogy modernebb és folyékonyabb élménnyel vértezzék fel, miközben továbbra is megmarad az eredeti hagyomány.
A Capcom ismétli a korábbi téziseit: Leon kampánya a klasszikus túlélőhorror-vonalon mozog, Chris története több akcióval operál, míg Jake esetében előtérbe kerül a sunyizás és a lopakodás. Azzal kapcsolatban, hogy a rajongók az eredeti, 1996-os résszel hasonlítják össze az új részt, a fejlesztők leszögezték, hogy a Resi 6-ot a saját érdemei alapján kell megítélni, nem pedig egy korábbi rész alapján.
A játékvilág fejlődik, változik a modern igényeknek megfelelően, a Capcom egyértelmű üzenete az, hogy el kell fogadnunk a változtatásokat. Vagy jobban örültetek volna a felmelegített, sokat látott elemeknek?
A sorozat nem gyerekjáték.
De nekem az összes rész ugyanannyira tetszik.
Nekem 2.rész vagy 6.rész az teljesen mindegy a lényeg ,hogy
Leon,sztori:)
De ha megölik a kedven karakterem...na akkor lesz vége:D(Leon S.Kennedy)
:)
Csak már az 5. részét is szidták, akkori tapasztalataim szerint írogattam.
Tehát én úgy gondolom továbbá is ,hogy a lényeg a történet és a karakterek.
De rajongó nem vagyok tehát nem is írogatok tovább:)
http://www.youtube.com/watch?v=28mn_fJlmbo
Szerintem ez a megközelítés sokkal, nyomasztóbb játék menetet ad, de valamiért a kicsit hígabbat kaptuk (szerintem).
Az utolsó elötti bekezdéssel nem tudom pontosan mit akartál mondani, de ja ez okozza itt a problémát. Ha már fegyverek szóba jöttek, az okozzák mindig a legtöbb gondot. Minek annyi fegyver egy ilyen karibelű játékban? Szerintem simába elég lenne pl az elején egy pisztoly azt történet haladtával itt ott elszórva pl egy shotgun, uzi, azt talán még 1 magnum. Most meg van mp5-östől kezdbe rakétavető, aknafegyver, lángszóró, szal minden. Értelmetlen hülyeség. Aztán meg fegyverfejlesztést meg ki nem szarja le. Annyit lehetne talán hogy pl ha nem lenne minden fegyveren lézer akkor egy olyat rárakni, hangtompitott hogy ne hallják meg, bár az ellenség többsége süket és csak látni tud, vagy esetleg lámpát hogy sötétben lehessen látni, bár vagyunk max 5 percet sötétben. Szal sok mindent ki lehetne találni, de ezek többsége úgysem fog megvalósulni.
Nincs benne az az elborult sötét lélek, amit a régiekben szerettem. Egyáltalában nem az újításokkal van a baj, hanem azzal, hogy szépen lassan oda lett minden, ami megteremtette az atmoszférát. Én nem vagyok akkora fan, hogy mindenkinek a nevét és történetét tudjam, de attól még valahogy bele tudtam magam élni a régebbi részekbe. Ezek az új részek annyira gyorséttermi kajáláshoz hasonlatos érzést váltanak ki belőlem: sok erőszakos ember jól akar lakni, de senkit se érdekel miből készült az étel, a szakács betanított, és minek is hívnád ki, hogy megdicsérd a főztjét, mikor hohó ez csak egy gyors étterem XD
És szerintem pont a legrosszabb újításokat rakták bele: nem értem, hogy minek van egy másik karaktár folyton mellettem, egyenesen idegsített az 5. részben. Bármely akció játékról is legyen szó nem attól lesz jó, hogy mindenki téged akar a pályán megölni, akik persze rengetegen vannak. Ja és tényleg valaki igazán megmondhatná már, hogy 2013 írunk lassan, és a jó időben megnyomott gomb és az utána következő animáció, ami kiveszi az irányítást a kezedből teljesen idejét múlt, és unalmas.
Szóval ezen újítások, biztos sokaknak tetszenek, de szerintem nem egy hú de kreatív dolgok.
A Halott Űr első részében ott volt az a bizonyos lélek, a hideg kirázott az egész játék alatt. Tökéletesen a hatalmába kerített, és szárazra fagyasztotta a hétköznapokban fásult lelkem XD
A Halott Űr újításai nem is annyira újítások, mert csak azt csinálták ami ahhoz kell, hogy a frász jöjjön rád minden sarkon: nem volt egymilliárd és kettő ellenség a pályákon, ebből kifolyólag sokkal több idő volt FÉLNI. A képi világ valami eszméletlen, a szobába beömlött a tévén keresztül az űr és kiszipkázta a levegőt.
Sajnos ez a játék is el akarja dobni ezen élményeket a "gyorséttermi" haszonért.
Tudom nem fognak engem megkérdezni, de ha még is akkor itt az én újítási ötlet csomagom a Halott Űrhöz:
Nem kell a pénzért meg vehető fegyver. Pl szerintem az egy jó megoldás volna, ha az űrhajó/bázis biztonsági embereinél, melyek szörnyekké váltak lenne valamennyi muníció. A fegyvereket meg tök jó fejlesztgetni, de sokkal jobb volna valami frusztrálóbb, mint pénzért, vagy akármi másért tűzerő csíkot növelni. PL, mivel te mérnők vagy a történetben, az előre jutás folyamán talált dolgokból fegyvereket csinálnál ami közel nem egy igazi stukker lenn, de meg tudnád vele/velük védeni magad. Az igazi lőfegyver/ek meg mondjuk, csak a hajó biztonsági szerveinek szállásán lenne/nek található/k. A hirtelen gombnyomogatást meg kiváltanám valahogy a mozgásérzékelős iránytóval, de már fáradt vagyok, kitalálni hogyan XD
Na a lényeg, lélek nélkül nem megy! És ne leordítani akard a hajam, ha nem értesz velem egyet, hanem beszélgetni velem, a te álláspontodat kifejtve.
Üdv.: Petiop!
Nekem mint Resident evil rajongónak az elsődleges a szerethető karakterek(gondolok itt Leon S.Kennedy-re aki az elejétől fogva a kedvencem), és a jó csavaros történet amit eddig mindig megkaptam.
Az a sok kritikus akik pedig ilyen 4 meg 5 pontra értékelte azok szerintem maradjanak csak csöndbe mivel ezt lehúzzák egy Call of Duty-t meg még mindig legalább 8-8,5-re értékelnek.
Oh ezer bocsánat. Igazad van. Csak van egy kis gond. Hol is volt az a régi feeling Leon kampányában? Mikor havernál megnéztem 2 órát nyomtam vele, hát mit is mondjak nem találkoztam olyannal amit te mondasz. De lehet csak én vagyok vak bocsánat!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.