A Free Radical társalapítója, Steve Ellis leült egy kicsit cseverészni a gamesTM magazinnal. Az interjúból számos részletre fény derült a Star Wars: Battlefront 3-mal kapcsolatban, többek közt az is, hogy a játék gyakorlatilag már elkészült, amikor a LucasArts végül lelőtte a projektet. Innen lehet szépen pofára esni, fejlesztők több éves munkája került a kukába, pedig már a finisben jártak.
Ellis elmondta, hogy a Star Wars: Battlefront 3 iránt rendkívül nagy ambíciókat tápláltak: a földön és az űrben is folyt a harc. Csak simán beugorhattunk egy űrhajóba, aztán irány a végtelen sötétség! Odafent becsatlakozhattunk volna egy anyahajóra, majd annak folyosóin lövöldözhettünk volna tovább. Számos technikai kihívással és korláttal nézett szembe a csapat, de mindent leküzdöttek. Mindhiába.
A többjátékos élményre kihegyezett akciójáték már 99 százalékban készen állt - gyakorlatilag már csak néhány hibajavítás várt rá. Nem kellett volna a legsikeresebb címnek lennie, de aztán a piszkos anyagiak végett törölték. A LucasArts hivatalosan soha nem jelentette be a Star Wars: Battlefront 3-at, s a srácok kényelmetlenül érezték magukat, elvégre nem büszkélkedhettek el senkinek lelkesen, hogy éppen min dolgoznak.
Miért kellett elkaszálni a Star Wars: Battlefront harmadik részét? Miért kellett a kiadónak szorosabbra húzni a nadrágszíjat egy gyakorlatilag elkészült játék kárára? Megannyi kényelmetlen kérdés.
Ja itt 99%otok
http://www.youtube.com/watch?v=6zg3ToV1PLg
Végülis most már azt mondanak amit akarnak.
Sleeping dogs is állítólag kész volt, mégis kapott plusz 1évet mikor megmentették a kukától.
Igazából olyan szintű múlttagadás zajlott az anyavállalatnál (kánon átírása egyfolytában, teljes támogatása a Clone Wars kánongyilkos történetének, megsemmisítve mindent az eredeti történetszálból) hogy ebbe a tudatos pusztításba valahogy nem illett bele egy SWBF3, melynek elődeiről sok rosszat ellehetett mondani, de azt még a legszőrösszívűbbek sem állíthatták, hogy a két játék nem egy minden tisztelettől és rajongástól fűtött szerelem gyümölcse lett volna.
Sajnos az eredeti kánon halálával a múlt homályába kezdett veszni az eredeti Clone Wars rajfilm, vele együtt az SWBF éra is, (MIÉRT 'REVENGE OF THE SITH' AZ SWBF1 UTOLSÓ CONQUEST HADJÁRATÁNAK A CÍME? - kiáltotta sok SW rajongó, miután a Klónok támadását megtekintve otthon a játék elé vágta magát a fotelban), de ugyanígy járt a JK vagy az Empire At War hagyatéka is. Feledésbe merült, ahelyett hogy generációt váltott volna...
Hol tartunk? Egy BF kuka, egy TFU2 pedig polc?
Remélem a Disney visszatereli az SW-t a helyes irányba, és a következő lépés nem a kánon további rombolása lesz. Ha igen, akkor Lucas végképp máglyára küldte teremtményét.
Helyette pedig sikerült egy halom ócska, minősíthetetlen játékkal megörvendeztetni bennünket.
A KOTOR és a Jedi knight óta nem mutattak semmi kiemelkedőt.
Én elzavarnám az összes project menedzsert a cégtől.
De az elég fura, hogy egy 99%-ban elkészült játékot csak úgy a szemétbe dobnak. :-?
Több évig dolgoztak rajta, ami azt jelenti, hogy nem kevés munka és anyagi költséget szántak a projektre. Tehát, ha tényleg közel jártak a játék befejezéséhez, akkor nem mind1 lett volna a LucasArts részéről kiadni, hogy legalább a költségek egy része megtérüljön? Vagy netán, egy kalap sz@r lett?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.