Az Official PlayStation Magazine-nak adott interjújában Cardahi kifejtette, hogy a Dead Island: Riptide hordamódjában védelmi csomópontokat kell őriznünk. Ameddig csak lehetséges, barikádokat kell építenünk a rendelkezésre álló eszközökből. Minden tárgy felhasználható az élőholtak ellen - akár aknákat is telepíthetünk.
Nem titok: a víz és a viharok is nagy szerepet játszanak a játékban, a természeti csapások jelentősen megnehezítik a Palanai-szigeten való navigációt. Az elárasztott területeken szedett-vedett csónakokkal közlekedhetünk, mindeközben a vízből előbukkanó zombikkal is számolnunk kell.
Az időjárási rendszer is átalakult. Nem csupán a játék hangulata lesz sokkal komorabb, hanem a látótávolság is jelentősen lecsökken a monszun idején. A világítás és az árnyékok hátborzongatóak lesznek. A napfényes kék ég egy csapásra sötétté válhat, amint a vihar tombolni kezd.
A játékban találunk egy új típusú zombit is, nevezetesen a Grenadiert. Ő egy lomha szörnyeteg, rákos kinövésekkel a testén, hitvány darabjait készségesen a pofánkba dobja, ha nem vigyázunk. Míg az előző részben a zombik leginkább közelről voltak veszélyesek, addig a Grenadier távolról is fenyegeti testi épségünket.
A lövöldözést is finomították a Riptide munkálatai során. A kritikus fejlövéseknek búcsút mondhatunk, de Cardahi megígérte, hogy a headshotok ezúttal is igazán pusztítóak lesznek. Javíthatjuk és fejleszthetjük a mordályainkat, ugyanúgy, mint a közelharci fegyvereinket. Ha találunk elég lőszert, akkor lövöldözve is végignyomhatjuk a kampányt.
A Dead Island: Riptide 2013. április 26-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A legjobban akkor voltam kész mikor a tetőn biztonságban éreztem magam, erre azt látom,hogy jönnek fel a létrán:)
De nekem csak az első chapeter vagy milye tetszett. A hotelig. Jó volt a tengerpart, a bungallók, meg a hotel sötét folyosója. De a városnál már elment picit a hangulat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.