Először mozog a Dead Island: Riptide

  • Írta: zoenn
  • 2013. január 24.
  • Videó
Link másolása
Kilenc percen át mozog a trópusi zombihentelde, miután az IGN magazin elsőként tekinthette meg mozgásban a Dead Island: Riptide-ot. Menedékünk védelmén nagy hangsúly lesz - a felvételen erre is kitérnek.

Bár a Techland eddig bőkezűen bánt a képekkel, valódi ingame felvételt nem osztott meg a nagyközönséggel. Pedig a Dead Island: Riptide minden tekintetben kiforrottabbnak tűnik, mint az elődje: a zombik mellett a természeti katasztrófák következményei is veszélyt jelentenek. Bázisunk védelmére is figyelnünk kell, amit be is mutat nekünk a Deep Silver kreatív producere, Alex Toplansky.

A játék áprilisban jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

16.
16.
DON GONDOCS
Ez a játék egy erős közepes mint az elődje, vajon a lőfegyverek is tönkremennek?
Mert az elsőben a közelharci fegyverek hamar megadták magukat. Meg amúgyis unalomba fulladt az egész pár óra után.
15.
15.
piskóta
#6: az a vicc ebben, hogy 15 fejlövés kell ahhoz, hogy egy zombi megdögöljön vagy az a vicc, hogy egy zombi 6 méteres sugárban okádik, mégis mi a fenétől, vagy az a vicc, hogy egy húsbárd tönkre megy miután feldaraboltam 4-5 zombit a többi eszközről nem is beszélve. szóval jó néhány dolog ellett viccelve az első részben, amiket remélem kijavítottak a másodikban
az meg, hogy RPG - ez annyira RPG mint a Rage volt, fel veszem a küldetést aztán megyek ész nélkül hentelni, majd jön a köv. küdetés és megint hent
a fejlődéshez meg nem feltétlenül kellenek xp pontok, lehet anélkül is fejlődni
13.
13.
giga321
Hát nem nyűgözött le. Nincs már meg a hangulat az az igazság. Nekem bőven elég volt az első része ( habár a végét már nem kicsit durván untam ). + a játék végéig nem volt ennyi lőfegyverem mint itt a vidiben. Én ezt kihagyom.
12.
12.
McDuff
hát engemet ez még mindig nem fogott meg:/
értem én hogy RPG,de ez akkor is tiszta giccs...mindehol ikonok,számok,szövegek,a HUD is tele minden szarral+ha fegyvert váltasz a menü kitakarja az egész képet,nem látod mi történik.
de ezzel még nem is lenne bajom,de én még midnig nem tudok ezzel azunosulni,hogy itt a világ vége és akkor a Fuxos bőrkabátos nigger állat lincseli a zombikat és közben oridbálja hogy FUCK YEEAH!olyan primitív az egész,nem tudok azonosulni a karakterekkel,nem érdekel hogy élnek e vagy halnak és azért ez az RPG-kre nem jellemző.szóval én azt mondom úgy ahogy a körítés okké,de a szereplőkre is rágyúrhatnának...jellemtelen húskupac az összes,akár zombik is lehetnének.és a CGI trailerekből full az ellentétje jön le és ez a legnagyobb baja a játéknak hogy becsap!legalábbis engem becsapott a fenomenális előzetesek után...
11.
11.
p3ti
Nekem az első rész elvette a kedvemet , azzal hogy 4 ütés után tönkrement a fegyóm , lehet ezt meglesem majd , hátha lesz demo
10.
10.
Nathan
hát az előző része pocsok volt végigse birtam játszani egy játék hiba miatt :(
9.
9.
Alaude
Egész jó lett. nem mintha bajom lett volna az előzővel, mert elvoltam az unalmas lövöldözés nélkül is. De így, hogy lesz rejtekhely, már kezd érdekes lenni.
7.
7.
Scoo
Sokkal több lett benne a fegyverhasználat. Az első részben alig alig lehetett lövöldözni. Remélem nem esnek át a ló túlsó oldalára.
3.
3.
mrxten
ez egy az egyben ugyan az mint az első rész
a grafika a játékmenet még a kezelőfelület és interfész is ugyan az
nem erőltették meg magukat
2.
2.
DON GONDOCS
Mértnem bírták megcsinálni így az első részt is, sokkal jobb lett volna.
1.
1.
markoci555
ti sem tudjátok bezárni a farmerama reklámot a kislapát miatt, aztán eltűnt magától, vele együtt meg az egerem is
videó alapján nem jön be annyira mint az előző, de hát még azt sem próbáltam ki
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...