Kilenc percen át mozog a trópusi zombihentelde, miután az IGN magazin elsőként tekinthette meg mozgásban a Dead Island: Riptide-ot. Menedékünk védelmén nagy hangsúly lesz - a felvételen erre is kitérnek.
Bár a Techland eddig bőkezűen bánt a képekkel, valódi ingame felvételt nem osztott meg a nagyközönséggel. Pedig a Dead Island: Riptide minden tekintetben kiforrottabbnak tűnik, mint az elődje: a zombik mellett a természeti katasztrófák következményei is veszélyt jelentenek. Bázisunk védelmére is figyelnünk kell, amit be is mutat nekünk a Deep Silver kreatív producere, Alex Toplansky.
A játék áprilisban jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Mert az elsőben a közelharci fegyverek hamar megadták magukat. Meg amúgyis unalomba fulladt az egész pár óra után.
az meg, hogy RPG - ez annyira RPG mint a Rage volt, fel veszem a küldetést aztán megyek ész nélkül hentelni, majd jön a köv. küdetés és megint hent
a fejlődéshez meg nem feltétlenül kellenek xp pontok, lehet anélkül is fejlődni
értem én hogy RPG,de ez akkor is tiszta giccs...mindehol ikonok,számok,szövegek,a HUD is tele minden szarral+ha fegyvert váltasz a menü kitakarja az egész képet,nem látod mi történik.
de ezzel még nem is lenne bajom,de én még midnig nem tudok ezzel azunosulni,hogy itt a világ vége és akkor a Fuxos bőrkabátos nigger állat lincseli a zombikat és közben oridbálja hogy FUCK YEEAH!olyan primitív az egész,nem tudok azonosulni a karakterekkel,nem érdekel hogy élnek e vagy halnak és azért ez az RPG-kre nem jellemző.szóval én azt mondom úgy ahogy a körítés okké,de a szereplőkre is rágyúrhatnának...jellemtelen húskupac az összes,akár zombik is lehetnének.és a CGI trailerekből full az ellentétje jön le és ez a legnagyobb baja a játéknak hogy becsap!legalábbis engem becsapott a fenomenális előzetesek után...
a grafika a játékmenet még a kezelőfelület és interfész is ugyan az
nem erőltették meg magukat
videó alapján nem jön be annyira mint az előző, de hát még azt sem próbáltam ki
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.