A végeredmény valóban megdöbbentő, úgy fest, a Gearbox tudatosan kicsinosította a játék kiállításokra és sajtórendezvényekre szánt demóját, amivel alapvetően nem lenne gond, csakhogy a különbség óriási ahhoz képest, amit a végleges játék látványvilága ad a játékosoknak. A videót daenath küldte be, köszönjük!
Közben új részleteket láttak napvilágot a játék fejlesztésének háttértörténetéről. Noha maga a Sega is tagadta a vádakat, hogy az Aliens: Colonial Marines kampányának fejlesztése túlnyomórészt a TimeGate-re hárult volna, a Redditen egy névtelen felhasználó csakugyan arról írt, hogy nem ment minden rendben a játék készültekor.
Az informátor állítólag másfél évet dolgozott a projekten, és szerinte már ott elkezdődtek a problémák, hogy a Sega idő előtt jelentette be a játékot. Mint ismert, a 2006-os leleplezés alkalmával a kiadó éppen csak megszerezte az Aliens jogait, illetve alig állapodott meg a Gearboxszal a fejlesztésről, a tényleges munkálatok el sem kezdődtek.
És utána sem lett jobb a helyzet. Hiába készült a játék, a Gearbox minden adódó alkalommal (Borderlands, Duke Nukem Forever) félretette a projekt, majd mikor újra nekiállt, alaposan belenyúlt a tartalmi részbe. A Segának nem tetszett az ezzel járó folyamatos csúszás, ezért a Gearbox külsős cégeknek szervezte ki a játék fejlesztését: az új felállás szerint a TimeGate csinálta a single nagy részét, a Gearboxé volt a multiplayer, a Demiurge és a Nerve pedig a DLC-ket hegesztette.
A Gearbox legtöbb munkatársa ezzel párhuzamosan a Borderlands 2-n dolgozhatott. Mikor az a játék megjelent, a TimeGate már készen volt a kampány "85 százalékával", viszont a Gearbox szörnyülködve nézte a végeredményt. A Gearbox megpróbált belenyúlni itt-ott a projektbe, a határidő viszont vészesen közeledett...
Ami a tömegpszichózist jelenti: nem új a jelenség, sajnos az ember eszméletlen sebességgel válik birkává, ha nincs Egyedül.....A mai gyorsan hülyülő társadalomra pedig fokozottan igaz ez! Ezzel nem tudunk mit kezdeni, mindig is voltak, vannak és lesznek könnyen befolyásolható emberek, de ezekkel számolniuk kell a kiadóknak és a fejlesztőknek is egyaránt!
#58: Értem mit mondasz, de szerintem túlzás ez a hatalmas elégedetlenség hullám. Valahogy úgy érzem, hogy ha egy valaki elkezdi akkor futótűzként terjed, és még az is visszaviszi a játékot másnap akinek amúgy valamennyire tetszett...csak hogy birka mód kövesse a többieket.
A PC változat előbb-utóbb valószínűleg jobban fog kinézni még a demónál is, hiszen maga az engine képes mindenre, amit ígértek (lásd pl. HDR, particle, shader, és kapcsolódó eljárások - különösen a fény/árnyék alrendszer - a korábbi változatban). Ám mivel ilyeneket telepíthető patch formájában aligha szoktak kiadni (üzleti és presztízs okok miatt), ezért ehhez ismét egyebek mellett cfg- turkászásokra lesz szükség, és ez a meló várhatóan ismét a gamer közösségre fog maradni. Persze tudom, ki akar megvenni úgy egy játékot, hogy a teljes grafikai élményért - és pénzéért cserébe - mindenféle modolt fájlokat kelljen használnia, de talán még így is a jobbik eset, ahhoz képest, hogy egyszerűen átverték a vásárlókat. Olyan ez, mintha egy luxusautót a reklámban metál fényezéssel hirdetnének, a szalonban meg egy matt festékkel akarnák eladni. Azzal az eltéréssel, hogy a játékról - legalább is a megjelenéskor - sok esetben már csak vásárlás után derül ki, hogy nem az, amit ígértek.
Én úgy szoktam gondolkodni, hogy egy jó játék min. 7-es értékelést kap. 7-est kap az, ami grafikáját tekintve rendben van, az alapötlet jó, de még nem patent a játékmenet, gyerekbetegségekben szenved és a sztori is picit elhibázott, 8-at, ahol rendben van a játékmenet, nagyon jól is néz ki, a történet se rossz, viszont nincs meg az a kicsike plusz, amit feelingnek hívunk és kb. teljesen szubjektív. 9 vagy afölöttit csak olyan kap Nálam, ami katartikus élményt nyújtott, ahol alap, hogy a grafika és a játékmenet is már-már hibátlan, a zene megfelelő és mindez együtt a sztorival, a játék köré épített világgal feelinget ad + azt a katartikus élményt, amiről már beszéltem!
Ha ilyen szemüveggel vizsgáljuk, akkor a grafika elmaradottsága, a borzalmas animációk és a buta AI együtt olyan mértékben rombolják le a feelinget, hogy 9-esre alapból esélytelen, de még a 8-as is erős túlzás! 7-est sem nagyon érdemelhet, ahhoz is ronda még, a sztoriról nem tudok nyilatkozni, de ha rendben van és jó a coop, akkor is max. egy 6-osra jó Nálam!
Azért "sírunk mindenért", mert hiába jelenik meg rengeteg játék egy évben, nagyon sok ígéretes címet elszúrnak valamivel, amiről nem hisszük el, hogy nem látták...Nagyon kritikus a Gamer Társadalom és egyébként eszméletlen módon gyerekes még, nincs kb. hír itt a GK-on sem konzol vs. pc vita nélkül!
Sokan felhánytorgatják - itt és más külföldi fórumokon - a Gearboxnak a Duke Nukem Forevert, ami egyáltalán nem igazságos! Nem tudom hányan vagytok itt fejlesztők (Én az vagyok), átvenni egy projektet, ami 1X éve készül, már régen veszteséges, nagyon nem lehetett egyszerű! A programkód kb. úgy nézhetett ki, mint egy nagy kazal spagetti! Ti akarnátok ezzel dolgozni? Nem hinném, pláne, hogy akkor már egyszerűbb kidobni az egészet a kukába és 0-ról újraírni, viszont akkor még annyian se vették volna meg, mint azt, ami végül kijött....
Többször nyilatkozták, hogy nem Saját DNF lesz, hanem a 3DRealms által megálmodott termék, amikor szidjátok tulajdonképpen a 3DRealms-et szidjátok, a Gearbox-ot ezért ne bántsátok, már annak is örülni kéne, hogy Valaki egyáltalán meg akarta menteni a címet! Hozzájuk kerültek a jogok, bízom benne, hogy a következő - ami már tényleg az Ő munkájuk lesz - jól fog sikerülni.
Erre a botrányra pedig magyarázatot, bocsánatkérést és javítások tömkelegét várom, nem csak Én (az amcsik már perrel fenyegetőznek), mert egy ilyen csapat nem teheti meg, hogy így hagyja...
Reménykedjünk, hogy érkeznek a patchek és talán egy év múlva már így fog kinézni a teljes játék is.
Nem vagyok Aliens fan, de játszottam a korábbi részekkel, még az első darabbal. Nem beszélve arról, hogy 2013at írunk az ember elvár egyfajta színvonalat gameplay terén, erre kapunk egy egy játékot, amiben az AI idióta módon viselkedik, az ellenfelek lassúak méterekre meg áll előtted és vár......mi ez kérem szépen?
Nah meg, hogy emberként emberekkel harcolsz????? Ez mi, egy Aliens játékban? A filmben nem volt ilyen(ez a Dead Space 3ban sem tetszett de hála az égnek ott nincs ebből olyan sok)...... Szabályosan meg erőszakolták a sorozatot.
De még nap hosszat sorolhatnám...komolyan, és még vannak akik Gamer-nek nevezik magukat. (Gamer nem kocka van különbség,)
az a demo inkább látsszik gearboxnak mint az utobbi..
Mi a francot műveltek ezzel a játékkal? A demo stabilan futott Xboxon sokkal szebben és jobban mint a teljes verzió PC-n. Minek kellett lebutítani és elcseszni az egészet? Mintha szándékosan szart adtak volna ki...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.