Yui Tanimura, a From Software fejese bevallotta, hogy az előző rész PC-s változata tényleg félresikerült. A Shacknewsnak adott interjújában a rendező kifejtette, hogy hiába volt sikeres a rajongói petíció, a csapat "nehéz időket" élt át a számítógépes port fejlesztésekor, amit a kész konzolos verziók után kellett sebtiben összekalapálni.
A Dark Souls II munkálataiban sokkal nagyobb figyelmet kap a PC-s verzió, hiszen már a kezdetek óta párhuzamosan készítik konzolos változatok mellett. Nem is kell rá várni hónapokat, hiszen mindhárom platformon egyszerre kerül a boltokba a játék.
Tanimura a CVG-vel is elbeszélgetett, ahol elárulta: az is tervben volt, hogy a folytatás next-gen gépekre is elkészül, ám a stúdió azt szerette volna, ha a rajongók a lehető leghamarabb megkapják a folytatást, ráadásul úgy gondolta, hogy a jelenlegi generációban nagyobb rá a kereslet. Így a next-gen verziókról hamarjában letett a brigád.
Emellett a játékmotoron is történt némi változtatás. Az elődre jellemző framerate hibáknak búcsút mondhatunk, a Dark Souls II engine-je esetében kifejezetten rágyúrtak a gyors sebességre. Technológiai szempontból sokkal áramvonalasabb, letisztultabb játékot kapunk.
A bitang nehéz RPG 2013 végén vagy 2014 elején jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
PolluxHUN: Imásom az olyan napokat én is, amikor egyszerűen minden szar egybegyűlik, és a fejemre ömlik. Még jó hogy nem vagyok öngyi hajlamú. Egy EMO-s a helyedben már rég meghalt volna :)
Én már egy ilyen apró hírnek is rendkívül tudok örülni egy ilyen kibeba*ott napon!
Inkább örülnétek, hogy volt port.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.