A Rovio Entertainment következő üzletfejlesztési lépésként nem egy új termékcsaláddal rukkol elő, hanem kisebb, külső fejlesztők játékait dobja piacra. A forgalmazás és a marketing a legtöbb fejlesztőnek leküzdhetetlen akadály, elő is fordul gyakran, hogy nagyon korrekt játékok maradnak a toplisták alján kellő kezdőlökés nélkül.
Az eredetileg játékfejlesztőként működő, de mostanra rengeteg kereskedelmi tapasztalatot is összegyűjtő cég Rovio Stars néven indítja az almárkát, azaz a jövőben is lehet majd tudni, hogy melyik játék készült saját műhelyben és melyek azok, amiket csak gondoz a Rovio. Két játék máris bekerült a programba, ezek példáján érdekes lesz majd megfigyelni, hogy a siker mennyiben múlik az utolsó simításokon és a terjesztési praktikákon.
Bárkiből sztárt csinálhat a Rovio - a hírről a HWSW-n olvashatsz bővebben!
Várjuk kíváncsian milyen címek alatt lesz, hogy Rovio! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.