A Wasteland 2 producere, Montgomery Markland elhintett pár részletet a játék világtérképéről és azokról a helyzetekről, amikkel a felfedezés közben szembesülünk. Utazásainkat a földrajzi adottságok és a halálos sugárzás korlátozza. A játékosoknak mindezeket szem előtt tartva alternatív útvonalakat kell keresniük a kaland során.
A felfedezés egyik módja a 3D-s térkép, amely megmutatja közvetlen környezetünk reprezentatív méretét és földrajzi adottságait. A jelentősebb helyszínek és települések adják magukat, hasonlóan a Mount & Blade és a Neverwinter Nights 2: Storm of Zehirben látott megoldáshoz.
Ha a 3D-s térképen megnyomjuk az M-billentyűt, akkor a 2D-s nézetbe kerülünk, amely már az egész régiót megjeleníti. Ez automatikusan frissülni fog, ha már felfedeztünk egy adott területet, vagy infókat hallunk egy adott területről az NPC-ktől.
A sugárzási zónák jelölve vannak Arizona térképén, ám ezen kívül rengeteg hely van, ahol erőforrások után kutathatunk, véletlenszerű harcokba keveredhetünk, amelyek jót tesznek karaktereink fejlődésének. A kietlen vidék számos veszély rejt: többek között állandó kiszáradás fenyeget bennünket, így a víz kulcsfontosságú lesz számunkra. Ezen felül veszélyes állatokkal, mutánsokkal, fosztogatókkal és robotokkal találkozhatunk.
Nem is beszélve a sugárzásról. Ha nem figyelünk a Geiger-számlálónk jelzéseire, könnyedén halálos környékre keveredhetünk.
Az inXile Entertainment néhány szerencsés kiválasztott számára korai bétateszttel kedveskedik a Steamen - nem árt figyelemmel kísérni a híreket.
vagy egy jet pack-es
most hallok először a játékról, de nagyon érdekel
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.