A Ubisoft amerikai részlegének elnöke, Laurent Detoc nemrég az IGN-nek mesélte el, hogy a "Watch Dogs kezdetben nem is Watch Dogs volt", hanem egy Driver-játék.
A fejlesztőknél volt az autós játék licence, illetve a vezetési modell is. Később rájöttek arra, hogy nem akartak szimpla Drivert készíteni, hiszen a projekt alaposan kinőtte magát, ezért a játékot törölték, majd újraindították a már meglévő ötleteket felhasználva, önálló címként.
Tehát a Watch Dogs eredetileg egy másik játékként készült, ám a Ubisoft rájött arra, hogy annak nincs köze a Driverhez - ennek három éve, a vezetési modellt viszont nem dobták ki az ablakon. A háttérben lázas munka folyt: nyitott világú alkotás mellett döntöttek, átszervezték a csapatot, új kreatív igazgató érkezett a projekthez.
Detoc szerint nem jelenthető ki, hogy a Driverből Watch Dogs lett, hiszen a kezdeti projektet törölték, annak ellenére, hogy néhány elemet átvettek belőle.
Három új screenshot landolt nálunk a Watch Dogsról, amely 2014 második negyedévében jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, Wii U-ra, PS4-re és Xbox One-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.