A Wargaming illetékesei elhintették, hogy a jövőben masszív fejlesztésekre számíthatnak a World of Tanks rajongói. Az első és legfontosabb változás a grafikát érinti, de finomodik a játékmechanika is.
A World of Tanks nyilvánvaló javuláson megy át a következő időszakban. A grafikai fejlesztések mellett tankjaink viselkedése is finomodik, a fizikai motort teljesen újraírják, valamint friss játékmódokkal bővül az MMO felhozatala.
Most komolyan! Láttál már valaha ennél szebb páncélosokat?
Nevetséges, hogy kb a 8.0 patch óta képtelenek megoldani ezt a problémát. Valamikor a 6.3 körül kezdtem el játszani vele 30 ms ping stabilan, most meg örülök ha néha lemegy ötvenig. Régen akkor laggolt , ha voltunk 100 ezren a szerveren most 20 ezernél is olyan a játék mint a diavetítés az óvodában. persze az fps mérő az 40-t mutat mégis olyan mintha 8 lenne. A lagmeter meg versenyt villog a diszkóbeli stroboszkóppal.
Kipróbáltam a War Thudert, de egérrel repüni? Belöktem a Cyborg 3D Gold joystikot, erre meg átvált realisztikus módba, pedig a fenének sincs kedve a futómű fékezésével foglalkozni. Delete game!
#26 Mit is ad ingyen?
Tier 6-7 ig játszható onnan felfelé prémtank nélkül egy emberöltő mire összekaparsz annyi kreditet, hogy vehess egy 10-s tankot, azt is csak kis tierben mert 8-tól felfelé még a győztes és túlélt csatából se biztos, hogy pluszban jössz ki. Kell 8-10 jó csata amit egy kilences tank egyből le is tud nullázni, pedig lehet te voltál az egész mezőnyben a legjobb, legtöbbet sebző, csak éppen f...láma társaid voltak és a végén a sok lúd disznót győz alapon téged is kilőnek a goldnoobok. Már buktál is vagy 60 ezret.
A legnagyobb hibát szerintem a gold ammo kreditért vásárlásával követték el.
Elvesztette a játék az alapvető lényegét.
Amiket írtál azokat én is tapasztalom, de nem általános. Úgy írjátok le ezeket a hibákat, hogyha valaki elolvassa aki nem játszott vele azt hiszi, hogy ez minden csatában így van. Ma menetem kb 20 csatát és nem volt 1hp-s tank, nem volt hogy oldalba löttem volna az artyt és csak leláncolom...stb. Mondom létezik, de én azért ilyenekkel ritkábban találkozom, mint ti.
Az agyhalottak társasága az már más kérdés. Rengetegen vannak és csak nő és nő a számuk. De kérdem én, szerintetek a Warthunder-ben nem lesznek? Mert szerintem még többen lesznek, mert aki a wot-ban nem tudott érvényesülni az biztos, hogy átmegy WT-zni.
Tényleg megkérdezném, hogy ti mit vártok a WT-től? Érdekelne.
1.A WG nyilatkozta, a nyerési ráta 50% körülire van beállítva. A tök hülyéknek is sikerélménye, mert különben nem nyomná a prémiumba a lóvét!
2. A saját maguk által megadott paramétereket sem veszi figyelembe a játék,
pl.: a löveg szórása 100 méteren 0.4 m akkor az 500 m-re lévő tiger II tankon egy 2 m átmérőjű célkörnek kellene lennie ami a tank méreteiből adódóan nem lóghatna le a tankról! Ezzel szemben jó ha a tank kitölti a célkör negyedét, vagy próbáld ki egy 0,5 m szórású artyval 100 m-röl bele kéne találni egy 50 cm átmérőjű körbe aminek még a legkisseb tanknak is maximum a negyede, ehelyett nézd meg mekkora a szóráskép! Mindez 100%-os legénységgel teljesen beszűkült célkörrel.
3. Jgpz E100 gold ammóval csak a láncot dobja le a tier8 arty amikor oldalba lövöm? Nevetséges!
4. Top tank vagyok az IS 8-al, összefutok a játék elején az ellenfél IS 8-val. Lövöldözzük egymást én sebzem, ő lepattan, én sebzem, ő lepattan már csak 1%-os, de innentől kezdve sebezhetetlen, söt még ő lő ki és az 1%-val a mecs végére 5 killel nyer. Még viccnek is rossz.
6. Nem a játékban van a hiba,az az egyik legjobb lehetne, ha nem az a pénzéhes csürhe szabná meg miként alakuljon a játék kimenete. Ha az a sok agyatlan akinek halvány "pukija" sincs a játékhoz kiszóródna mert sosem nyerne akkor lehetne beszélni taktikáról. De amíg 14 tank megy az egyik oldalra és 4 enemy megeszi őket előételnek, addig taktikázhatsz Te a másik oldalon egyedül!
DE! Mondj egy olyan játékot ami tökéletes.
Kezdetektől játszom változó intenzitással szóval pontosan figyelemmel követtem a változtatásokat. 30k csata van mögöttem közel 3 év alatt.
1. Előfordul, hogy marad az ellenfélnek 1hp-ja, de hogy mindig az erős túlzás.Az elmúlt 100 csatám alatt nem láttam ilyet
2 .tier+2 a kezdetektől benne volt sőt még rosszabb volt régen a helyzet
3. sztem meg az a klán érvényesül CW-n, aki a csata közben tud megfelelően alkalmazkodni és reagálni.
4. Ebben egyet értek, de még mindig jobb egy TD-ellen csatázni, mert el lehet bújni vagy menekülni,minthogy a semmiből agyoncsap egy arty
5, jól mondtad...no comment
6. Gondolj bele, hogy van x millió játékos abból mennyinek van szerinted valami problémája? Ezt mégis, hogy kéne kezelni? Mindenkit meghallgatni és változtatni össze-vissza ahogy a kedves játékos kívánja? Azon kívül biztos, hogy nem megfelelő stílusban írtál. Engem még sohasem bannoltak.
7. az van dögivel
8. A játék része
9. elmondhatnád, hogy melyik az a klán.
Félreértés ne essék, de én is örülnék ha jönne egy jobb játék ebben a kategóriában, de a Warthunder idáig engem nem győzött meg.A grafika nálam másodlagos vagy inkább harmadlagos. Amiatt biztos ,hogy nem váltanék. Legyen játszhatóbb, élvezetesebb, jobb MM-el és akkor én is azt fogom a későbbiekben nyüstölni.
1. "az ellenfélnek mindig marad min 1 hp-ja" bug.
2. kurva jó tier+2- ben tolni, főleg, hogy megvettek a tier prémium 8 heavyket.
3. A CW-n nagyjából kialakultak a megfelelő taktikák.... erről ennyit.
4. Pár patchel ezelőtt az artik mentek az agyunkra, most hogy nerfelték, mot a TD-k csinálják ugyanezt. Az artik esetében ha szerencséd volt akkor körbelőttek, TD-k ilyet nem csinálnak. Instant 3000 dmg a semmiből.
4. A fórumokon mondják a játékosok, hogy a spot rendszer kalap szart nem ér. Saját szememmel láttam, hogy egy jgpz4 eltűnik South Coaston haver KV2-e előtt... távolság 60m, igen a tengerpart eleje.
5. A sebzésrendszer a hihetetlen kategória... JGPZE100 egyi9k nap 1100 felett sebez, a következő napon jó ha eléred a 950-t...no comment.
6. HA ki mered nyitni a szád , hogy javítsd ezt a szart bant kapsz ala én... magy- arul kurvára nem kíváncsiak rád és a vélemyényedre.
7. Rengeteg az idióta. Ha meghlátom hogy PL vagy CZ egyszerűen kilépek a csatából.
8. Erőltetik ezeket az autoloaders szarokat... de minek.
9. Igen, van egy nagyar klán akinek 8 területe volt , ha nem is hosszú ideig.
Na szóval hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos vagyok benne, hogy sokan tudnák folytani.
+Aktívan játszok a GF-fel több mint 2 hónapja, számomra a "frusztrációfaktor" messze a WoT-é alatt van.
https://www.youtube.com/watch?v=jtBPxzs0tXc&index=10&list=PLTdWCTClSVdJCTVn03R5POvVhz_ODUbXv
De azért érdemes lenne elolvasni ezt a cikket minden Warthunder - Ground forces várományosnak. Az lehet hogy szebben megvan csinálva a Warthunder, de ha játszol vele rendszeresen meddig fogod bírni hogy kilőnek a francba 1-2 lövésből úgy hogy azt sem tudod ki volt? Realisztikusabb sokkal mint a WOT (ki is fogom próbálni ha lesz rá módom),de ha nem lesz felhasználóbarát hogy élvezed egyáltalán a játékmenetet? Főleg úgy hogy a repülők is simán kiszednek ha nincs a közeledben Flakos tank...
Totál random az egész játék.
Még ha taktikázol sem biztos, hogy sikerül kilőni az ellent, csak ha a játék épp úgy gondolja, hogy most átlövöd.
War Thunder sokkal jobban meg van csinálva. Nem ilyen vacak életerős sérülésmodellel.
Warthunder ground forces..bam
A clanwar-os "taktika" mindig kimerült "Hozd az éppen legOPbb tankot, oszt rohand le őket"-ben. Csúcsponton 8 területünk volt, csak aztán a fél klán átment War Thunder-ezni (én is), másik fele meg széthullott.
Akkora a RANDOM faktor a játékban, hogy teljese felesleges bármiféle taktikáról, stratégiáról beszélni, a "bújj a szikla mögé és pikabuzzál" nem taktika...
Ez a játék kb annyira jó sztem hogy egy hosszú unalmas úton eljátszunk vele max 1 órát.Nem azért mert utálom az ilyen tankos lövöldéket, sőt imádom de ez egy rakat....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.