Star Citizen - elképesztő gameplay jelenetek

  • Írta: fojesz
  • 2014. április 13.
  • Videó
Link másolása
Ha eddig csak azon hüledeztél, hogy a rajongók 40 millió dollárt gyűjtöttek össze a Star Citizen fejlesztésére, itt az ideje, hogy megnézz belőle egy hosszabb gameplay videót is: garantáltan hátast dobsz tőle!

Chris Roberts a PAX Easten demózta az új játékát, a látvány pedig finoman szólva lehengerlő: a Star Citizen alatt a CryEngine dübörög, a készítők pedig odafigyeltek minden részletre, elég megnézni milyen animációval húzza fel a sisakját a pilótánk, és hogyan lockolja az ellenséges célpontot a dogfight alatt.

21.
21.
Stack
Jónak tűnik.
A Freelancer-t én is imádtam, azóta keresek valami hasonlót (ha valakinek van ötlete szívesen meghallgatom). Az egyetlen hibája az volt, hogy nem volt benne Joystick-os irányítás.
Remélem ez is megüti majd a mércét.
20.
20.
vnm51
#17: "Mindezt persze manuálisan, a tolóerőt állítgatva az A Y/Z, és a <> billentyűkkel... Na ezek voltak a szép idők :)"
Meghiszem azt:).
Meg ha időben kellett a turistákat leszállítani egy bolygóra, de késtél az ugrás miatt akkor nem akartak fizetni. Na ekkor én kilőttem őket az űrbe... Potyautasokat nem tűrünk meg a hajókon:). Na meg ha légkörön belül léptél be a hipertérbe... akkor aztán reklamáltak ám a hivatalos szervek:D

#19: Valóban nincs, de nem is azért tették bele. A Freelancer-ben is volt "kondenzcsík", de azért, hogy tudd épp merre haladsz, mivel abban volt engine kill és reverse thrust, illetve ezek kombinációja, és azokkal lehetett slide-olni.

A játékról meg annyit, hogy a Freelancer óta (amit a mai napig modolok), nagyon magasak az igényeim Chris Roberts-től. remélem méltó folytatása lesz a szériának.
19.
19.
Thor Vath
#12: Az űrben nincs kondenzcsík :)
De ha már realisztikuskodunk, az űrhajó a lövedék kilövésekor pont annyival lökődhetne hátra, mint amennyivel a lövedék előre, az űr nagyléptékűsége miatt a legnagyobb sebesség is egyhelyben lebegésnek tűnhetne, az árnyékok lehetnének átmenet nélküli full kontrasztosak és semmilyen hangnak nem lenne szabad hallatszódni a pilóta lihegésén kívül. A mellélőtt lövedék meg némely esetben bolygó körüli pályára állhatna, hogy két-három óra múlva a játékost találja seggbe :)
18.
18.
randall13
A realisztikusságot gyakran beáldozzák a játékélmény oltárán. Ami nem feltétlen baj.
17.
17.
Juha
Hát nem is tudom... Jónak néz ki, de én is inkább az ELITE sorozatot favorizálom.

Az az érzés, amikor megpróbálsz leszállni egy nagyobb bolygóra az ELITE2-ben, és hirtelen beszippant (leránt, szétrobbansz), vagy egy kisebb bolygón hiába állítod le a hajtóművet, és nem ereszkedsz, NA ez hiányozni fog az életemből.

A Random térképről nem is beszélve (a Naprendszer és környéke fix volt, de a csillagtérkép határa a csillagos ég volt... na jó, még azon is túl!:))

Először sokan ezt tekintették a Frontier-sorozat örökösének, hát nem az lesz... Remélem a dangerous-nál jobban figyelnek a régi értékekre, ahol óvatosan le tudtál szállni teljesen lakatlan bolygókra, hogy letegyél egy bányászmezőt, amiből egy idő után még nehezebben megközelítve felszedhettél néhány kg/tonna vasércet/lópikulát, attól függően, hogy jó helyre tetted e. Mindezt persze manuálisan, a tolóerőt állítgatva az A Y/Z, és a <> billentyűkkel... Na ezek voltak a szép idők :)
16.
16.
SimánCsakEgyGémerVagyok
Hát rólam nem esett le a bugyi, nem tudom minek ezt annyira fanozni...
15.
15.
Stranger
#4: Hát nagyon fasza kis játék lenne kb. hangok nélkül... tényleg...
14.
14.
lesik20
Na, nyáron veszek egy jó videókarit ehez a gyönyörűséghez
13.
13.
DevilGamer
Nagy fanja vagyok ezeknek a űrszimulátor játékoknak, úgyhogy várós cím, én legalábbis várok rá, csak még kéne pár cucc a gépbe. Mondjuk nekem kicsit jobban tetszik az ELITE: DANGEROUS.

De azt nagyon bírtam, mikor neki ment a kőzeteknek semmi nem történt, de mikor a végén le próbál szállni, akkor meg darabokra hullik a hajó.
12.
12.
Teuton
#8: A távolság még érthető, elég gázos lenne egy játék ahol a semmibe lövöldözöl :P
A gravitáció viszont tényleg jó lenne bele, adhatnának minden égitestnek a méretükhöz megfelelőt, aztán lehet nézni ahogy a kondenzcsíkokat elgörbítik, a gépeket kibillentik az egyenes vonalból, vagy épp a távolban a bolygóba zuhannak a normál lövedékek.
11.
11.
markoci555
ennyit a x rebirth-ről, ez kell :D
A bekiabálások kicsit idegesítőek...
10.
10.
Scoo
Én egy játékért se tudnék ennyire rajongani, hogy ilyen sokszor felüvöltsek örömömben. Biztos öreg vagy.
Amúgy biztos jó lesz, de eddig annyira nem találom kiemelkedőnek, egyedinek.
9.
9.
mestermagyar
#8: Magyarul még egy szerep kitöltetlen, igazi űrcsataszimulátort senki sem készített ezidáig.
8.
8.
mestermagyar
#4: Ezért mondom, hogy több köze van egy repülőzéshez, mint egy valódi űrhajózáshoz, és meg sem említettem még a gravitációt, mert az is szimpla légi-csata, annyiban más, hogy ha megállsz, lebegsz. Na és a távolságok meg aligha stimmelnek, realisztikusan soha a büdös életben meg nem látnád szabad szemmel az ellent.

Tökmindegy, mindegyik """""""""űrhajószimulátornak"""""""""""" ilyen a fizikája, amiknek realisztikus, az a kerbal space program meg a space engineers.
6.
6.
Dízel
ja a video végén kiderül mennyire nulla a fizika, mikor neki megy 1000el a kőzeteknek.
5.
5.
mestermagyar
Miért ordít a tömeg minden egyes sapka felvételnél? LOL

Jó kis repcsiszimulátor lesz.
4.
4.
Rivalser
az űrben lesznek hangok?
3.
3.
Dízel
ezek a balfasz amerikaiak mennyire tudnak örülni e fejüknek :D hihtetlen ostobák. :D
amugy végre remélem kapunk egy kezelhető arcade űrhajós gamet. az X3 azért kicsit mar tulzas volt. Nem kell ennek annyira nagy vas. annyira nem szép.
de most komolyan ezek az amcsi majmok minek örülnek? :DDD
1.
1.
Cristiano
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...