Ha eddig csak azon hüledeztél, hogy a rajongók 40 millió dollárt gyűjtöttek össze a Star Citizen fejlesztésére, itt az ideje, hogy megnézz belőle egy hosszabb gameplay videót is: garantáltan hátast dobsz tőle!
Chris Roberts a PAX Easten demózta az új játékát, a látvány pedig finoman szólva lehengerlő: a Star Citizen alatt a CryEngine dübörög, a készítők pedig odafigyeltek minden részletre, elég megnézni milyen animációval húzza fel a sisakját a pilótánk, és hogyan lockolja az ellenséges célpontot a dogfight alatt.
A Freelancer-t én is imádtam, azóta keresek valami hasonlót (ha valakinek van ötlete szívesen meghallgatom). Az egyetlen hibája az volt, hogy nem volt benne Joystick-os irányítás.
Remélem ez is megüti majd a mércét.
Meghiszem azt:).
Meg ha időben kellett a turistákat leszállítani egy bolygóra, de késtél az ugrás miatt akkor nem akartak fizetni. Na ekkor én kilőttem őket az űrbe... Potyautasokat nem tűrünk meg a hajókon:). Na meg ha légkörön belül léptél be a hipertérbe... akkor aztán reklamáltak ám a hivatalos szervek:D
#19: Valóban nincs, de nem is azért tették bele. A Freelancer-ben is volt "kondenzcsík", de azért, hogy tudd épp merre haladsz, mivel abban volt engine kill és reverse thrust, illetve ezek kombinációja, és azokkal lehetett slide-olni.
A játékról meg annyit, hogy a Freelancer óta (amit a mai napig modolok), nagyon magasak az igényeim Chris Roberts-től. remélem méltó folytatása lesz a szériának.
De ha már realisztikuskodunk, az űrhajó a lövedék kilövésekor pont annyival lökődhetne hátra, mint amennyivel a lövedék előre, az űr nagyléptékűsége miatt a legnagyobb sebesség is egyhelyben lebegésnek tűnhetne, az árnyékok lehetnének átmenet nélküli full kontrasztosak és semmilyen hangnak nem lenne szabad hallatszódni a pilóta lihegésén kívül. A mellélőtt lövedék meg némely esetben bolygó körüli pályára állhatna, hogy két-három óra múlva a játékost találja seggbe :)
Az az érzés, amikor megpróbálsz leszállni egy nagyobb bolygóra az ELITE2-ben, és hirtelen beszippant (leránt, szétrobbansz), vagy egy kisebb bolygón hiába állítod le a hajtóművet, és nem ereszkedsz, NA ez hiányozni fog az életemből.
A Random térképről nem is beszélve (a Naprendszer és környéke fix volt, de a csillagtérkép határa a csillagos ég volt... na jó, még azon is túl!:))
Először sokan ezt tekintették a Frontier-sorozat örökösének, hát nem az lesz... Remélem a dangerous-nál jobban figyelnek a régi értékekre, ahol óvatosan le tudtál szállni teljesen lakatlan bolygókra, hogy letegyél egy bányászmezőt, amiből egy idő után még nehezebben megközelítve felszedhettél néhány kg/tonna vasércet/lópikulát, attól függően, hogy jó helyre tetted e. Mindezt persze manuálisan, a tolóerőt állítgatva az A Y/Z, és a <> billentyűkkel... Na ezek voltak a szép idők :)
De azt nagyon bírtam, mikor neki ment a kőzeteknek semmi nem történt, de mikor a végén le próbál szállni, akkor meg darabokra hullik a hajó.
A gravitáció viszont tényleg jó lenne bele, adhatnának minden égitestnek a méretükhöz megfelelőt, aztán lehet nézni ahogy a kondenzcsíkokat elgörbítik, a gépeket kibillentik az egyenes vonalból, vagy épp a távolban a bolygóba zuhannak a normál lövedékek.
A bekiabálások kicsit idegesítőek...
Amúgy biztos jó lesz, de eddig annyira nem találom kiemelkedőnek, egyedinek.
Tökmindegy, mindegyik """""""""űrhajószimulátornak"""""""""""" ilyen a fizikája, amiknek realisztikus, az a kerbal space program meg a space engineers.
Jó kis repcsiszimulátor lesz.
amugy végre remélem kapunk egy kezelhető arcade űrhajós gamet. az X3 azért kicsit mar tulzas volt. Nem kell ennek annyira nagy vas. annyira nem szép.
de most komolyan ezek az amcsi majmok minek örülnek? :DDD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.