Megérkezett a World of Warships első fejlesztői naplója, a készítők mesélnek egy kicsit a játékélményről, és a munkálatokat megelőző kutatásaikról is. A rajongók kezdjenek el hangolódni.
A World of Warships még 2011-ben mutatkozott be, akkor World of Battleships volt a címe. A névváltásra egy évvel később került sor, a játékon pedig azóta is gőzerővel dolgozik a Wargaming, a zárt alfateszt tavaly ősszel kezdődött el.
Valószínűleg a közeljövőben egyre többet hallunk majd a játékról, ennek az előszele az első fejlesztői napló is:
A monitor előtti élethez pedig hozzátenném, hogy a modern élet legtöbb területén ezzel keresed meg a kenyeret magadnak és a családodnak (pl.: irodai munka vagy informatikai szakmunka) és a világ egyik leggazdagabb emberei a monitor előtt váltak gazdaggá.
Nem beszélve arról, hogy megint nem csak végletek vannak. Egy ember több fajta és minőségű játékot is játszat és szerethet egyszerre. Miért is korlátoznánk le magunkat?
Ami az időpocsékolást illeti, nos, John Lennon-tól idéznék.
"Time you enjoy wasting, was not wasted." (Durván: Az elpocsékolt idő amit éveztél, nem elpocsékolt). Ha valakit ez szórakoztat akkor semmi se tartsa vissza tőle. Ezért ülünk számítógép elé és sokan ezért is maradnak előtte.
Ami a WT-t illeti, nos nekem pont az tetszik. Az, hogy egy szerencsés/balszerencsés sorozat el tudja kaszálni a szárnyaidat, pilótádat vagy modorodat, mind hozzátesznek a a repülő cirkusz élményhez és a reflexeid és a manőverek felértékelődnek (habár Lady Fortuna kegyeire is szükséged van egyszer-kétszer) és nem csak a géped osztálya és hozzá rendelt számai határozzák meg a csata kimenetelét. Nem beszélve arról, hogy a WT gépei sokkal jobban irányíthatóbbak mint a WoA gépei, amire szükség is van.
Persze csak a repülőgép részéről beszélek. A WT Ground Forces számomra egy passz lesz. Az egyetlen érdekesség csak az lesz, hogy összeeresztik mind a két játék képviselőit (föld és levegő) és nem külön-külön játékokban mérkőznek meg.
Elfogadom az érveidet, csak annyit azért hozzátennék, hogy nem kell megvárni a csata végét. Ki lehet lépni és másik tankkal/repülővel indítani a következő csatát.
Érdemes több ágat fejleszteni egyszerre.
A wt-t én is ritkán de szoktam játszani. Nekem meg abból hiányzik valami. Olyan semmilyennek tűnik nekem, Nem rossz játék, de valamiért nem fog meg engem. Hiányzik a hp alapú sebzésrendszer, és egy kicsit kaotikusnak tűnik nekem sokszor a csata, de semmi képen nem hülyézném le azokat akik pont az ellenkezőjét gondolják. Valakinek ez tetszik valakinek meg az.
#2 A hozzászólásod első felével egyetértek, a World of (Tanks/Air/Water) játékok sikerét én se értem. Túl árkád és lassú szerintem (például egy War Thunder-hez viszonyítva) és fele annyira sem szórakoztató, kifizetődő vagy gyors.
#2, #7 Ami a F2P játékokat illet. Erősen kétlem, hogy gyerekek és debilek miatt állna fent ez a modell. Az ilyen játékoknál inkább (a megspórolt pénzen kívül) a nagy játékos közösség az, ami vonzó lehet az embereknek, a játékról nem is beszélve. Egy fizetős címnél alapjáraton kevesebb játékoshoz jut el és ha a játék sem elég addiktív vagy jó akkor hamarabb hal ki az a közösség, ami egy fejlődéses játéknál (szintlépés, gyűthető kacatok stb.) igen csak elbátortalanítható lehet.
#6 Nos itt #8-al kell egyetértenem. Én is kipróbáltam mind két eddig megjelent World of... címet és adtam is nekik esélyt (értsd: Nem 10 perc után töröltem le őket), de valahogy sem földön, sem pedig levegőben nem tudott megfogni a játék. Nem mondom, hogy ettől rossz volna és mindenki aki élvezi alacsonyabb rendű lenne nálam, de nekem nem jött be. Lassú (a "meg kell várni még véget ér a csata, hogy újra használd azt a járművet egy MÁSIK játékban" (ezt a War Thunder-ban lett a legjobban megoldva, úgy, hogy egyből kezdhetsz új kört a gépeiddel)) és nekem túl árkád benne minden (nem szimulátorra számítottam, de nem is életerő csíkra).
Ui:mielőtt megszólalsz nem vagyok tíz éves
Nem volt, egy másodperc sem a játékból...
Gratz. WoWp2.0
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.