A Techland a Dead Island után nem távolodott el nagyon a zombis témától, és új játékukban is az élőhalottak lesznek az ellenfeleink. Ezúttal azonban nagyobb szabadságot szeretnének a kezünkbe adni, emiatt pedig egy olyan irányítást próbáltak létrehozni, mellyel a játékosok tényleg szabadnak érezhetik magukat. Felmászhatunk a tereptárgyakra, ugrálhatunk házakról házakra, egy szóval már-már egy belső nézetes Assassin's Creedet kapunk. A fejlesztők nagyon szeretnék újdonságként eladni a Dying Lightban látott mozgást, de azért ez az ugra-bugra már ismerős lehet a Mirror's Edge-ből vagy a tavaszi Titanfallból is.
A Dying Light 2015-ben érkezik PC-re Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
A Telltale féle Walking Dead kattintásokból állt, mégis úgy tapadtam a képernyőre mint madárszar a szélvédőre. Ott valahogy ki tudták elégíteni ezt az én "húdenagy realitásvágyamat"(mert annyira nehéz azt elérni).
Dokumentumfilm? Egy hello kitty gamer vagyok? Szó sincs ilyenről cimbora. Én csak egyszerűen elvárom egy játéktól, hogy ne rúgja ki páros lábbal a picsámat abból az atmoszférából, amit meg akar teremteni.
Semmi bajom ezzel a free running dologgal, őszintén még tetszik is és értem, hogy a zombik nappal gyengék, mivel este nyomják be a Popeye spenótot. De milyen félelem és veszélyérzet lesz a játékban ha egyszerűen átugrok a nekrofil paradicsom egyik lakójának a feje fölött, majd pókember módjára (még ő sincs ilyen gyors) fellövöm a kis kötelemet egy biztonságos épület tetejére és kész? Ennyi a problémám. Nem temetem a játékot, csak elmondtam mi zavar benne.
Három apró hibát említettem meg, ami szúrja a szememet (nappal nagyon hülye zombik, kötélpisztoly, zombiátugrás) és máris egy realitásmániás kretén vagyok.
+ Nyilván én lehettem a kreténhadsereg azon tagja, akit már máshol is(dead island 2) láthattál kommentelni. Azért szoktam az ilyeneknél verni a nyálam, mert elszomorít a gondolat, hogy ebben a műfajban jó játék helyett vagy henteldét kapsz vagy pedig egy rakat szart annak ellenére, hogy annyi király kiaknázatlan lehetőség van ebben a témában.
Nem sok játékkal játszhatsz ha ilyeneken fennakadsz. És itt a játszhatsz kiemelve, mert ez játék, nem dokumentumfilm. Deal with it.
Régóta várok már egy zombis játékra, amiben kevés lőfegyver van, a közelharc nagy szerepet foglal, gyűjtögetni kell az életben maradáshoz, a zombik tényleg veszélyesek és félelmetesek is és még néhány olyan elem, amit ritkán vagy egyáltalán nem látni ilyen játékoknál.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.