Leépítések a Double Fine-nál

  • Írta: zoenn
  • 2014. november 24.
  • Hír
Link másolása
Miután egy be nem jelentett projektet törölt Tim Schafer csapata, kénytelen volt elbocsátani 12 fejlesztőt. A vezető szerint egy ilyen döntés balszerencsés, de kénytelenek voltak meglépni, hiszen nem találtak hozzá kiadót.

A Double Fine vezetője, Tim Schafer a GI Internationalnek adott interjújában megerősítette, hogy a stúdió 12 munkavállalójától vált meg a minap. Az eset mindenképp balszerencsés, de a csapat nem tehetett mást, elvégre egy bejelentés előtt álló projektet törölnie kellett.

Sajnos semmit sem tudunk a rejtélyes játékról, s valami azt súgja, már nem is fogunk soha, Schafer ugyanakkor megígérte, hogy az elbocsátások nem érintik hátrányosan a többi projektet.

A stúdió jelenleg a Broken Age második epizódján, a Massive Chalice-on (már van belőle early access verzió) és a Grim Fandango Remastereden dolgozik serényen.

3.
3.
Scal
#2: szerintem várd meg az Act II most már vele, mert engem totál felkúrnak az ilyen cliffhanegeres WTF félbehagyott játékok
2.
2.
kryszisz
Kreatív stúdió remek játékokkal, szomorú, hogy ennyi embert elbocsátottak, de ha ez kellett ahhoz, hogy fennmaradjanak, akkor ezt vehetjük öröm az ürömben helyzetnek...Amúgy ez a Broken Age ez tényleg olyan jó játék mint mondják, mert akkor ránéznék?!
1.
1.
zarándok
Kár érte, baromi tehetséges emberek dolgoznak a Double Fine-nál, kiváncsi lettem volna. No nem baj, a Grim majd elfeledteti :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...