Hiába ismerte el és kompenzálta rajongóit a UbiSoft az Assassin's Creed: Unity fiaskója után, a kiadóba vetetett bizalom rengeteg rajongónál megingott, így többen visszamondták a The Crew előrendelésüket.
Érthető tehát, hogy a játék vezető dizájnere, Serkan Hasan a The Metropolistnak adott interjúban igyekezett hangsúlyozni, a The Crew premierjét követően nem fognak megismétlődni a csúfos hibák. Hasan azzal érvelt, hogy a játékot nem ugyanaz a csapat, hanem az Ivory Tower készítette, ráadásul túl vannak már egy többkörös bétateszten is, ahol stabilnak és megbízhatónak bizonyult az erősen online-központú versenyjáték.
A The Crew végleges változata a jövő héten, azaz december 2-án landol PC-n, Xbox 360-on, Xbox One-on és PS4-en.
Szerintem a szerverek fogják bírni, sokkalta több játékost láttam a nyílt bétában mint a CB-ben, na de azt nem is kell magyaráznom hogy mért :D
AC U miatt nem kéne előre leírni. Remek példa a GTA IV is. 2008-as játék, vagyis 6 éves de ma nap is egy csúcs i7 és GTX980-al se egy nagy történet olyan optimalizálatlan, sőt.... Ráadásul konzolon is tele volt hibával, engem X360-as popup zavart legjobban, mégis a GTA V-t várta mindenki konzolra és várja mindenki PC-re is. Szóval a kész terméket kell bírálni és nem előre leírni.
Talán majd a ProjectCars :) Reménykedek
'' Mivel ez csak az én véleményem, azért másnak még tetszhet és fog is ! :) ''
Na peace ☼
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.