A hétvégén bemutatkozott a Street Fighter V, az igazi érdekesség viszont az volt a bejelentésben, hogy kiderült: a játék csak PC-re és PlayStation 4-re fog megjelenni, sőt Adam Boyes (Sony) szerint "a PlayStation 4 az egyetlen konzol, amire ez a játék valaha is elkészül", ergo későbbi portokra sem lehet számítani. További nyalánkság, hogy keresztplatformos játékra is számíthatunk, vagyis a PC-sek és a PS4-esek egymás ellen is bunyózhatnak majd.
De mit mond erre a Microsoft? Nos, az Xbox feje, Phil Spencer a Twitteren reagált a bejelentésre és az exkluzivitásra, és úgy tűnik, Redmondban a házon belül fejlesztett Killer Instinct miatt nem ragaszkodtak annyira az új Street Fighterhez. "Ilyen üzleti megállapodások mindig vannak, és nem mindegyikre csapunk le. Ha már van egy first-party címünk a zsánerben, inkább abba fektetünk be."
Habár a Microsoft már előre beharangozta, hogy a TGA-n nem mutat be semmit, Spencer most azt is megjegyezte, hogy "rengeteg meglepetésük, bejelentésük és megjelenésük van 2015-re".
Nem feltétlenül értek ezzel egyet mert mi a tökömért csinálnak egy multiplatform játékból exkluzívot?Lásd:TR,bár annak közel sincs olyan rajongói tábora mint az SF-nek,akkor is!
Inkább dolgoznának új ip-n,a sony meg az ms is!
Francnak jövök ide vissza mindig csak felhúzom magam...
Na ezeket tanuld meg ~40 eltérő karakter ~70 mozdulatára (mert ugyanaz a heavy kick más jellemzőkkel bír ha guggolsz, ha állsz, be ugrasz), tartsd észben, dolgozz vele, és akkor mozdulatról mozdulatra úgy add be az inputot kontrolleren / billentyűzeten, hogy ha túl korán nyomod a 3 frame-es mozdulatot (még tart a 30 frame-es cooldown, azaz alapállásba visszaállásig tartó animáció) akkor nem történik semmi, ha túl későn akkor pedig az ellenfél visszaáll alapállásba a 33 frame-nyi hitstun-ból, és védekezhet, vagy belenyúlhat a te elkéső mozdulatodba valami gyorsabbal, vagy invincible frame-ekkel ellátott special move-al.
Az MK meg.. MK. Már leírtam.
Ezért nincs köszönőviszonyban sem az MK a hardcore réteggel.
Na már most az SF-ben nincs ilyen (eltekintve nagyon kis számú karakter 1-1 mozdulatától, target kombónak hívják). Itt a mozdulatoknak van egy startup, egy aktív és egy cooldown frame-je (értsd: amíg elindul, amikor ott van és sebez, és amíg visszaáll alapállásba), akár csak az MK-nál vagy bármi másnál. Itt viszont minden megy mindennel, ha össze tudod fűzni a mozdulatokat, mert minden egyes mozdulatod a gombnyomás időzítésétől függ. Tehát nem begépelsz valamit és az engine végigviszi, hanem mozdulatról mozdulatra, tizedmásodpercről tizedmásodpercre te irányítasz és a saját tudásod, tehetséged határozza meg az eredményt, szinte végtelen változatossággal.
Míg az MK-ban van a listád, kipróbálgatod hogy oké, begépelem ezt, ellöki, begépem ezt a másikat a listából akkor ez még találni fog utána, és van 1-2 kibúvó még ezek alól.
Az Mk inkább casual, ezért szélesebb körnek fog tetszeni.
Én az SF-t jobban szeretem, de sztem eredményben az MK ellen nem lenne sok esélye sajnos (pedig megérdemelné).
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.