Noha a Bandai Namco sajtóközleményében az állt, hogy a Dark Souls III lesz az utolsó rész a sorozatban, valójában erről szó sincs. A játék direktora, Hidetaka Miyazaki a Videogamernek adott interjújában egyértelművé tette, hogy a harmadik rész "nem a Dark Souls-sorozat utolsó darabja". Valójában egy fordulópontnak számít a frencsájz történetében.
A Miyazakit a Famitsu is mikrofonvégre kapta, aki elárult pár érdekességet a játék designjáról. A sötét, komor téma ezúttal is visszatér, közel áll majd a Dark Souls II-höz. A "praktikus dolgokat" megtartják, de néhány elemet - például a menürendszert - továbbfejlesztik majd.
A harc gyorsabb lesz, mint az előző játékokban, bizonyára a Bloodborne hatására döntöttek így, de azért nem ugyanazt a rendszert kapjuk majd. Karakterünk fejlesztésére is több opció lesz és kibővülnek a taktikai lehetőségeink, anélkül, hogy feláldoznák a megszokott hangulatot. Az új támadások elsősorban a játék RPG-érzetét erősítik majd.
Gyorsabban lőhetünk az íjjal, a gyaloglás és az elgurulás animációja sokkal simább lesz. Korábban gyorsan kifulladt a hősünk a megerőltető mozgástól, s ez addig így volt, míg nem tornásztuk fel a statisztikánkat. Emiatt már nem kell annyit stresszelnünk a folytatásban.
A játékban "valamivel kevesebb" térkép lesz, mint a Dark Souls II-ben, de mindegyik sokkal nagyobbnak ígérkezik.
Sajnos, ingame videót még nem láttunk a Dark Souls III-ból, reméljük, már nem kell sokat várnunk rá. A játék 2016 elején érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.