Idén érkezik a Darksiders 2: Deathinitive Edition, amely nem csupán nagyobb felbontású textúrákkal és az összes DLC-vel együtt érkezik, hanem a játékban szereplő felületek is máshogyan reagálnak a fényre. Megmutatjuk, hogyan.
A Darksiders 2: Deathinitive Editionért felelős Gunfire Games elmagyarázta, hogy miben lesz különb az új verzió, mint a régiek. A minden DLC-vel felvértezett kiadás natív 1080p felbontásban fut, a megnövelt felbontású textúrák mellett új renderelő eljárással vértezik fel.
Ez annyit jelent, hogy a fém-, bőr-, és kőfelületek valósághűen reagálnak a fényre. Minden textúrát átdolgoznak a játékban, illetve a motort teljes mértékben az új konzolok képességeihez igazítják - a végeredmény látható az új képeken.
A játék télen érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Különböző, a fényt esetlegesen a felbontást vizsgált programokkal valószínűleg már nem lenne igazam...
de 100+ játék után a Darksiders2-vel sem látom az eltérést!
Lehet, hogy ez a verzió nem fagy le?
Arrol miért nem írnak, hogy a mentési rendszer hibás volt a konzolokon, amit PC-n egy tapasz orvosolt...de ennek hála több embernél a konzolos verziók többször fagytak?
Vajon itt nem lesz ilyen gond?
Aki megveszi annak csak gratulálni tudok...
https://www.facebook.com/Darksiders?fref=ts
http://www.comboinfinito.com.br/principal/wp-content/uploads/2013/05/Darksiders2-2.jpg
Beszarás hogy ennyi a kulonbseg a legtobb remasternel. Ps2-es ps1es metal gear közt akkor szakadék volt ezek szerint.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.