Újabb, ezúttal 18 perces játékmenet kedvcsinálót kapott a Hello Games procedurálisan generálódó világűrt felvonultató játéka. Űrcsatákat vívhatunk és bolygókat fedezhetünk fel.
A No Man's Sky reklámgépezete is kezd beindulni, az E3 óta ugyanis sorra kapjuk a játék friss gameplay ízelítőit. Ezúttal az IGN First legfrissebb adásában mutatkozott be a Hello Games játéka, mégpedig egy 18 perces hangulatfokozóval.
Sajnos nincs még megjelenési dátuma a PC-re és PS4-re érkező címnek.
Kiskoromban lepisszegték azt, aki a moziban a nógrádi ropis zacsival zörgött. Ma meg szinte mindenki egy vödör kukoricával ül be, és ez éppen az űr-filmeknek tesz be, mert a csillagok között, ahol még a robbanás zaját is direkt elnyomatják, jobban hallani a kérődzést.
(És ezzel senkit nem akarok megbántani, aki eszik a moziban. Sokkal jobban irritálnak azok, akik ilyenkor is tízpercenként ránéznek a facebook messengerre).
#39: Pedig qrva nagy különbség van a kettő között, az egyik állítás a filmet minősíti, míg a másik csak az ízlésed.
Egyébként meg nem is azt mondta hogy szar a film, csak hogy a vége szar.
Nézd meg a honest trailer ott leírják milyen gondok vannak a filmmel. Szerintem tavaly az egyikk legjobb film volt, de ettől még megértem, ha valakinek nem tetszik.
Ha dokkoltál manuálisan akár egyszer is, vagy számolgattad papíron, mennyi üzemanyagból és hány ugrással érsz oda a Barnard Starra, akkor tudod, mi a különbség az ELITE és egy random lövölde között.
Ennek a napnak is el kellett jönnie.
Feljutni nem kihívás. Feljutni egy plútó (nak megfelelő bolygó) táv megtételére jó 6-7 fokozatból álló űrhajóval már kihívás. A feljutás a játék 20%-a max. Utánna jön a precíz manőverezés. Valakinek annyi üzemanyaga nem marad sokszor mire felér, hogy a holdig eljusson, nem hogy leszálljon és vissza is jöjjön.
Ha felértél, még a valósághoz képest tényleg egyszerűbb kezelés ellenére is el fogod hinni, hogy azért eléggé szimulátor-érzetet kelt és rohadt nehéz.
Kezdjük azzal hogy az interstellar nem is játék... (leszámítva az androidos appot)
Nem volt szó szimulációról. Csak a kellő realizmusról, és hogy ha látsz pl egy interstellart, akkor azért lehet róla ötleted hogyan működne egy realisztikus felfedezős játék.
Az interstellar meg fps lovolde sot meg teljesen scriptelt is. Ezt se hasonlitsd.
Igenis unalmas lenne realisztikus urszimulator mivel semmit se latnal csak a nagy feketeseget
Ezt inkább egy jo fantasy játéknak kell nézni, remek kikapcsolodás egy dzsoja után :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.