A francia Premiere magazinnak adott interjújában Jean Julien Baronnet, a Ubisoft Motion Pictures fejese elmondta, hogy a videojátékokból készült filmek nem a legjobb múlttal rendelkeznek, már ami a minőségüket illeti. Az úriember viszont úgy érzi, az Assassin's Creed-filmmel végre megtörik a tendencia.
Leszerződtették a Macbeth tehetséges rendezőjét, Justin Kurzelt a projekthez, és ahhoz, hogy egy jó videojátékos filmet készítsenek, Baronnet szerint be kell vonni az alkotói folyamatba a színészeket is.
A főszereplő Fassbenderrel például együtt építették a projektet. Adva van egy hatalmas brand, ráadásul a filmet az Batman: Begins és a Blade Runner mintájára készítették. Megígérték a színésznek, hogy a forgatókönyvírókkal közösen dolgozhat és az összes kreatív döntés előtt kikérték a véleményét.
Habár a New Regencyvel közösen dolgoznak a filmen, a játék készítői kezében van a kreatív kontroll. Számos hasonló alkotásnál a filmkészítők meg sem próbálják megérteni videojátékok kultúráját és lényegét, ám az Assassin's Creeddel nem ez a helyzet.
Baronnet elhintette, hogy nem könnyű feladat mindenkinek megfelelni, szeretnének kellő mélységet adni a filmnek, ugyanakkor annak könnyednek és szórakoztatónak kell lennie.
A történet egyébként egyenletesen oszlik el a múlt és a jelen eseményei között - a játékokban nyilván a múltban játszódó fejezetek voltak túlsúlyban. Két hősre koncentrál a sztori: Callum a modern kori szereplő, és az ő őse Aguilar - mindkettőt Fassbender alakítja.
A film költségvetése nagyjából 150-200 millió dollár között mozog. A célközönség nyilván a játékok 95 milliós rajongótábora, illetve a mainstream filmek szerelmesei, akik a Star Warson és a Spider-Manen nevelkedtek. Rajtuk kívül még a független alkotások kedvelőinek is tetszeni fog az adaptáció az ígéretek szerint.
Az Assassin's Creed-film 2016. december 21-én landol a mozikban. Nemrégiben Jeremy Irons és Brendan Gleeson is csatlakozott a szereplők listájához.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.