A múlt héten jelentette be a Torn Banner Studios, hogy Xbox One-ra és PS4-re is elhozza a Chivalry: Medieval Warfare-t. A WCCFtech interjút készített a stúdió elnökével, Steve Piggott-tal, aki elárult némi új információt is a jövő kedden érkező portokkal kapcsolatban.
A legnagyobb meglepetést már ellőttem a címben, miszerint a játék nem fog mindkét konzolon egyforma sebességgel futni. Az 1080p-s felbontás egyezik, azonban míg PS4-en 60 fps-sel, addig Xbox One-on csak 30 fps-sel fog futni a Chivalry. Ez mindenképpen meglepő - főleg egy multiplayer cím esetében -, de a fejlesztők nem indokolták a döntést. A portolást egyébként egy külsős stúdió, a Hardsuit Labs készíti, ami a csak PC-re és PS4-re megjelent Blacklight: Retributionről híres.
Az interjúból az is kiderült, hogy a Chivalry jelengenerációs kiadásában már 24 játékos eshet majd egymásnak, és a dedikált szerverek számát is megduplázták a fejlesztők. A Chivalry: Medieval Warfare december 1-jén jelenik meg Xbox One-ra és PS4-re.
Értem én, hogy egy játék élvezeti faktorát befolyásolja ( némiképp ), hogy valami 1080p / 60fps vagy történetesen "csak" 720p / 30 fps, de nem lesz mindjárt játszhatatlan sz@r ! Még pontosabban NEM ATTÓL lesz az ! :D
Az egész a kettős mércéről, kárörömről és a dögöljön meg a szomszéd tehenéről szól, ami viszont emberi tulajdonság. Aztán mindenki saját intelligenciája és vérmérséklete szerint szépen lereagálja a dolgokat.
Ha holnaptól betiltanák az összes konzolt, vagy a pc-ket és mindenkinek csak nintendója lenne, akkor is menne az anyázás, vélhetőleg azon, hogy Peach-et vagy inkább Samust akarná "5un42n1" :)))))))))))))))))))))))))
Ezek között van 2015 és 2016-ra bejelentett játék is, meg persze ismertebb, felkapottabb indie is. Nyilván aki bevállal egy U3-at az kompatibilitás és vagy régebben indult fejlesztés miatt maradt, de azért akad még pár .
Azért a mai pc-kben található helyett inkább a közös alapokat emelném ki, a 8 magos 1.6-os AMD proci ( amiből a játékok csak 6-ot érhetnek el ) már nem annyira mai darab, még az integrált vga-val sem. Azt se felejtsük el, hogy eredetileg a Jaguar proci egy mobil CPU, alacsony TDP-re optimalizálva, nem teljesítményre. ( Egy fullra kihajtott XBOX ONE 30W-ot eszik, egy átlagos 4 magos Intel i5 ennek a háromszorosát : 85-öt ! Nagyon közhelyesen, sarkítva, ez egy laptop proci :) Ha csak a szimpla CPU matematikai teljesítményt nézzük amit szoftveresen ki lehet hajtani belőle trükkök nélkül ( 8 magra ! ), akkor egy i3-2100-al van egy szinten ! Egy i5-2700k már dupla pontszámot ÉRNE el például passmark-on. Nyilván ezen sokat segít az integrált GPU és az összedrótozás, a RAM és az egységes hardware is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.