Az orosz VK közösségi oldalon megjelent poszt szerint lelőtték a Halo Online fejlesztését, a Microsoft másfél évnyi kísérletezés után jutott erre a döntésre, miután a belsős beszámolók alapján fél éve állt a projekt.
Nekünk a Halo 3-ra építő Halo Online pusztán érdekesség volt, hiszen Oroszország-exkluzívnak szánták a fejlesztést. Lényegében azt a modellt szerette volna lemásolni a Microsoft, amit az Activision hozott össze a Call of Duty esetében: ahogy az utóbbi kiadó a kínai Tencenttel együttműködve indította el az országban a free-to-play, multira kihegyezett Call of Dutyt, addig a remondiak az orosz Innova Systemsszel és a Saber Interactive-val fogtak össze egy szintén free-to-play, PC-s kitérő erejéig.
A játék az Innova 4games nevű platformján futott, de már le is vették onnan.
Azért így is jut Halo a PC-seknek, a Microsoft bejelentése szerint szeptember 8-án érkezik meg Windows 10-re a Halo 5 Forge módja. A szerkesztőmód ingyenesen tölthető majd, és a játék multijához építhetünk pályákat benne - ezeket egyébként PC-n is kipróbálhatjuk, de csak szűk, haveri társaságban, custom meccsek keretei között.
Ugyanezen a napon érkezik a Halo 5 kilencedik frissítése, amely két új pályát, Forge-fejlesztéseket, valamint új fegyvereket vonultat fel többek között. Erről a Magyar Halo Közösség oldalán olvashattok bővebben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.